اجرای نمایش «شوایک، سرباز پاکدل» به کارگرداین محمد حسین عارف در روزهای یکشنبه 9 و دوشنبه 10 آذر دو اجرای اختصاصی به نفع موسسه‌ خیریه‌ مهر گیتی خواهد داشت.

پایگاه خبری تئاتر: مهر گيتی موسسه‌ای غير دولتي و نيكوكارانه متشكل از واحدهای مختلف با هدف بنيادين تلاش برای ساختن ايرانی عاری از فقر فرهنگی با ماموريت مشاركت در احداث فضاهای آموزشی – به‌خصوص مدرسه – و فرهنگی در مناطق محروم و نيازمند و حمايت مادی، معنوی و فرهنگی از دانش آموزان مستعد و محروم است. این موسسه تا به حال 109 مدرسه در مناطق مختلف کشور احداث کرده است.

«شوایک، سرباز پاکدل» در این روزها با 2 طرح «بلیت همت عالی» و «فروش بلیت معنوی» میزبان تماشاگران است.

در طرح «بلیت همت عالی» تمام عواید فروش بلیت در این روزها به موسسه مهرگیتی تعلق دارد بنابراین هرکس بنا به لطف و تمایل خود می‌تواند بلیت را با مبلغ دلخواه خریداری کند. در طرح «فروش بلیت معنوی» علاقمندانی که پیش‌تر نمایش را تماشا کرده اند و یا در روزهای یکشنبه و دوشنبه نمی‌توانند برای تماشای نمایش حضور پیدا کنند می‌توانند از طریق خرید بلیت معنوی به این موسسه کمک کنند.

این نمایش هر روز ساعت 17 در تماشاخانه آو واقع در  میدان فاطمی، ابتدای بزرگراه گمنام، خیابان جهانمهر، پلاک 26 به صحنه می‌رود.