نمایش «گل به خودی» به کارگردانی محمد خانحسینی تا ۱۰ مرداد در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه است.

چارسو پرس: نمایش «گل به خودی» نوشته احسان یزدان پناه و کارگردانی محمد خانحسینی از ۵ تیر اجرای خود را در عمارت نوفل لوشاتو آغاز کرده است.

به گفته کارگردان، این اثر نمایشی پرتره یکی از شخصیت‌های شناخته شده تلویزیونی/ فوتبالی را به تصویر می‌کشد و در نگارش متن روی نقاط عطف زندگی او دست گذاشته شده که البته قرار نیست در نمایش اشاره مستقیمی به نام شخصیت مدنظر بشود.

وی ادامه داد: در واقع «گل به خودی» ادای دینی است به افرادی که در حقشان اجحاف شده و نتوانستند آنطور که باید فعالیت کنند. نمایش به شیوه‌ای طراحی شده که هم مخاطب فوتبالی و هم تئاتری از دیدن کار لذت ببرد. فضای کلی کار نیز جدی است اما در لحظه‌هایی شاهد رگه‌هایی از طنز نیز هستیم.

البته به گفته کامران تفتی بازیگر این اثر نمایشی، «گل به خودی» تمام قد به عادل فردوسی پور تقدیم می شود و قرار است مخاطب در این نمایش در جریان چگونگی ممنوع‌الکاری وی در تلویزیون قرار بگیرد.

مونا ‌کرمی، دُنا تارفی و دریا مقبلی دیگر بازیگران این نمایش هستند.

«گل به خودی» قرار بود تا سوم مرداد ماه روی صحنه باشد اما اجرای نمایش تا ۱۰ مرداد تمدید شده است و علاقه مندان به دیدن این اثر نمایشی می توانند هر شب ساعت ۲۱:۳۰ به عمارت نوفل لوشاتو مراجعه کنند.