غریب‌پور ، کارگردان پیشکسوت تئاتر کشور اپرای عروسکی «حافظ» را به دعوت موسسه نگاه سوم (Third Vision) در امارات متحده عربی اجرا می‌کند. گروه آران سپس برای اجرای یکی از اپراهای عروسکی خود به کشور گرجستان سفر خواهد کرد.

پایگاه خبری تئاتر:  غریب‌پور ضمن اعلام این خبر گفت: در ادامه برنامه رپرتوآر اپراهای عروسکی گروه آران اجرای اپرای «مکبث» از ۱۴مهرماه در تالار فردوسی آغاز می‌شود که تنها ۱۵شب روی صحنه خواهد بود و سپس به امارات متحده عربی سفر می‌کنیم تا اپرای «حافظ» را در شارجه اجرا کنیم.
وی افزود: موسیقی اپرای عروسکی «مکبث» توسط جوزپه وردی آهنگ‌ساز نامدار ایتالیایی ساخته شده و پیش‌تر برای علاقه‌مندان ایرانی و همچنین در کشور ایتالیا اجرا شده و جایزه بهترین طراحی صحنه را از کانون منتقدان تئا‌تر ایران دریافت کرده است.
غریب‌پور در ارتباط با سفر خارجی گروه عنوان کرد: به دعوت موسسه نگاه سوم که به صورت مستقل و خصوصی اداره می‌شود اپرای عروسکی «حافظ» را به امارات متحده عربی می‌بریم تا در شارجه برای تماشاگران و علاقه‌مندان اجرا شود. این موسسه در گذشته نیز برنامه‌ریزی‌هایی برای دعوت از گروه آران انجام داده بود که طبق آن اپرای عروسکی «رستم و سهراب» و «مولوی» را در امارات اجرا کردیم.

وی در پایان ضمن اعلام خبر سفر خارجی دیگر گروه آران اظهار کرد: دعوتنامه دیگری از دانشگاه سینما تئا‌تر تفلیس در گرجستان دریافت کرده‌ایم که رایزنی‌ با مسئولان این دانشگاه برای اجرای یکی از اپرا‌ها ادامه دارد و تقریبا به مراحل نهایی رسیده‌ایم که نام اثر مورد نظر بعدا اعلام خواهد شد و پس از امارات به گرجستان سفر می‌کنیم.