فیلمنامه کوتاه «چمدان دستی» به نویسندگی امین مختاری که پیش از این دو جایزه جهانی دریافت کرده بود، منتخب جشنواره فیلم بریج‌پورت آمریکا شد.

چارسو پرس: فیلمنامه کوتاه چمدان دستی به نویسندگی امین مختاری منتخب جشنواره فیلم بریج‌پورت آمریکا و دهمین دوره جوایز Short-filmz شده است. این فیلمنامه پیش از این در بیست و هفتمین فصل جوایز کارناوال جهانی فیلم سنگاپور برنده جایزه دستاورد برجسته فیلمنامه‌ نویسی شده بود و از رقابت جوایز فیلمنامه هالیوود دیپلم افتخار گرفته بود.

جشنواره جهانی مستقل فیلم بریج‌پورت آمریکا با شعار «انسان‌دوستی از دریچه فیلم» و با هدف کشف و حمایت از فیلمسازان مستقل در شهر بریج‌پورت ایالات متحده برگزار می‌شود. این جشنواره از طریق برنامه‌های مختلفی همچون نمایش فیلم‌ها، کارگاه‌ها و میزگردها به دنبال الهام بخشیدن به فیلمسازان مستقل در سراسر جهان است.

جوایز Short-films نیز با هدف حمایت از فیلمسازان مستقل از سال ۲۰۱۲ آغاز بکار کرده است. تمرکز این رویداد بر اصل «داستان‌گویی» است و سالانه فیلم‌های کوتاه برتر را از سراسر جهان به نمایش در می‌آورد.

امین مختاری فارغ التحصیل کارشناسی فیلمنامه‌نویسی از دانشگاه هنر و کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی از دانشگاه تهران است. از فعالیت‌های هنری وی می توان به نگارش چندین فیلمنامه و همچنین کارگردانی فیلم کوتاه «نمایش رادیویی» اشاره کرد. مختاری همچنین آخرین مقاله‌ی علمی پژوهشی خود را با محور شخصیت‌پردازی روانشناسانه در نشریه «زن در فرهنگ و هنر» دانشگاه تهران در دست انتشار دارد و کتاب «صنعت سینما در عصر همه‌گیری کرونا» را به چاپ رسانده است.

در خلاصه یک خطی این فیلمنامه آمده است: در میانه راه، زوج جوان تصمیم می‌گیرند شب را در خانه‌ی آشنایی در حومه شهر بگذرانند اما هیچ چیز آنطور که باید پیش نمی‌رود.