فرهنگسرای فردوس همزمان با هفته بسیج نمایش پرفورمنس «پرنده و نی‌لبک» با موضوع دفاع مقدس را به روی صحنه می برد.

 پایگاه خبری تئاتر:  به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای فردوس، این پرفورمنس به نویسندگی و کارگردانی بهزاد صدیقی و علی محمد رحیمی ، کاری از گروه تئا‌تر سپنتا است که طی روزهای 10، 11 و 12 آذرماه ساعت 16 در سالن آمفی تئاتر این فرهنگسرا اجرا می شود.

در نمایش پرفورمنس «پرنده و نی لبک»  بازیگرانی همچون علی‌محمد رحیمی، محمدجواد حاجیلو، اسماعیل صالحی و ابراهیم شاکری ایفای نقش کردند.

همچنین سیروس همتی (طراح صحنه)،  منیژه فریدی (طراح لباس)، علی محمد رحیمی (طراح نور)، نیما عظیمی‌نژاد (طراح صدا و آهنگ‌ساز)، بهنام صدیقی و فرشته دلشاد (عکاس)، رحیم رشیدی‌تبار (دستیارکارگردان)، بهناز نیک‌خواه منفرد (طراح پوستر و بروشور)، علی کاوه (تصویربردار)، نازنین یوسفی (مدیرصحنه)، ابراهیم شاکری (منشی صحنه)‌، حسام رستمیان (مدیر روابط عمومی)، فر‌هنگ‌سرای فردوس‌ (تهیه‌کننده)‌ و موسسه‌ فر‌هنگی هنری افرامانا (مجری طرح) از عوامل این نمایش هستند.

علاقمندان برای دیدن نمایش پرفورمنس «پرنده و نی لبک» می توانند به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه‌ دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهار‌راه مخابرات مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ ۴۴۰۸۱۰۹۳ تماس گرفته و یا از تارنمای FERDOS.FARHANGSARA.IR بازدید کنند.