نمایش «آلنده نازنین» به کارگردانی محمد برهمنی روز جمعه هفتم مرداد در ۲ نوبت در تالار چهارسو به صحنه می‌رود.

چارسو پرس: نمایش «آلنده نازنین» به کارگردانی محمد برهمنی روز جمعه هفتم مرداد ماه در ۲ نوبت و در ساعت‌های ۱۶:۳۰ و ۱۹:۳۰ پیش روی مخاطبان قرار خواهد گرفت.

این اثر نمایشی روز پنجشنبه ششم مرداد ماه استثنائا به جای ساعت ۱۹:۳۰ در ساعت ۱۶:۳۰ پذیرای تماشاگران تئاتر خواهد بود. این در حالی است که پیش فروش بلیت روزهای پنجم، ششم و هفتم مرداد ماه آغاز شده و مرحله پیش فروش بلیت روزهای نهم، دهم و یازدهم نمایش نیز از ساعت ۱۲ روز دوشنبه سوم مرداد امکان پذیر خواهد بود.

نمایش «آلنده نازنین» به نویسندگی محمدصادق گلچین عارفی و کارگردانی محمد برهمنی از روز جمعه هفدهم تیرماه در تالار چهارسو به صحنه رفته است.

در این اثر نمایشی که از تاریخ یاد شده ساعت ۱۹:۳۰ با مدت زمان ۱۱۰ دقیقه و قیمت بلیت ۸۰ هزار تومان روی صحنه رفته است، اسماعیل گرجی، آزاده صمدی، علیرضا ثانی فر، علی محمودی، سهیل سهیلی سرشت، دنیا نصر و سیامک اخوان به عنوان بازیگر حضور دارند.

در خلاصه داستان نمایش آمده است: کارگردانِ تئاتری در آرزوی اجرا کردنِ اثری باشکوه و جاه‌طلبانه است؛ آن هم نه اجرایی معمولی. اجرایی با روشی منحصر به فرد و با رعایتِ هفت قانونی که خود آنها را نوشته و اصرار دارد مو به مو اجرا شود.

هم اکنون نمایش «شکوفه های گیلاس» به نویسندگی و کارگردانی سید محمد مساوات ساعت ۲۰ در تالار اصلی، نمایش «تب» به کارگردانی رویا کاکاخانی ساعت ۲۰:۳۰ در تالار قشقایی، نمایش «یه روز دیگه» به نویسندگی و کارگردانی نادیا فرجی ساعت ۱۹:۳۰ در تالار سایه و نمایش «مجلس شبیه خوانی نسوان» به کارگردانی نسیم مقدم و ارغوان راستی ساعت ۲۰ در کارگاه نمایش میزبان علاقه مندان تئاتر هستند.