نمایش «دگمه» به نویسندگی و کارگردانی سحر ناسوتی توسط کانون ملی منتقدان تئا‌تر نقد می‌شود.

پایگاه خبری تئاتر: در ادامه‌ برنامه دوشنبه‌های نقد تئا‌تر، کانون ملی منتقدان تئا‌تر ایران دوشنبه، ۱۰ آذرماه، نشست نقد و بررسی نمایش «دگمه» به نویسندگی و کارگردانی سحر ناسوتی و بازیگری بهناز نادری، حسام‌الدین شریفی، هنگامه کوچکی و آزاده نوبهار را برگزار می‌کند.

کانون ملی منتقدان تئا‌تر ایران در نظر دارد تا در راستای گسترش کمی و کیفی نقد حضوری تئا‌تر کشور و با یک برنامه‌ریزی منظم و دقیق، در قالب برنامهٔ «دوشنبه‌های نقد تئا‌تر» هر هفته با حضور منتقدان عضو این کانون و عوامل اجرایی نمایش‌ها به نقد و بررسی یکی از نمایش‌های روی صحنه بپردازد.

نشست نقد و بررسی نمایش «دگمه» پس از اجرای این نمایش در سالن استاد مشایخی تماشاخانه‌مان (چهارراه ولی‌عصر (عج)) و با حضور سعید محبی و عرفان پهلوانی انجام خواهد شد.

نشست پیشین دوشنبهٔ نقد تئا‌تر کانون ملی منتقدان تئا‌تر ایران به نقد و بررسی «نمایش اسپانیایی» اختصاص داشت و در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار شد. در آن نشست حمید کاکاسلطانی، بابک فرجی و عرفان پهلوانی به عنوان منتقد، شیوا اردویی کارگردان نمایش و گروه بازیگران آن نمایش فرزانه نشاط‌خواه، رامین ناصر نصیر، شقایق دهقان، بهاره رهنما و مزدک رستمی حضور داشتند.

ورود به این نشست‌ها برای تمامی علاقه‌مندان به فرهنگ و هنر آزاد است.