تمامی دانشجویان رشته های تحصیلی می توانند به صورت روزانه از تسهیلات تخفیف ۲۰ درصدی خرید بلیت نمایش «تب» در تالار قشقایی برخوردار شوند.

چارسو پرس: به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، بلیت نمایش «تب» به کارگردانی رویا کاکاخانی که این روزها در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر به صحنه رفته ، برای دانشجویان تمامی رشته های تحصیلی با تسهیلات تخفیف ۴۰ درصدی ارائه خواهد شد.

بر اساس هماهنگی های به عمل آمده و موافقت رئیس تئاتر شهر، دانشجویان رشته های تحصیلی می توانند از ساعت ۱۶ با مراجعه حضوری به گیشه مجموعه و ارائه کارت دانشجویی از این تسهیلات که به صورت محدود ارائه می شود، استفاده کنند.
نمایش «تب» به نویسندگی والاس شان ، کارگردانی رویا کاکاخانی و بازی نادر فلاح که از روز جمعه بیست و چهارم تیرماه در تالار قشقایی روی صحنه رفته هر روز غیر از شنبه ها ساعت ۲۰:۳۰ به مدت زمان ۶۰ دقیقه و قیمت بلیت ۷۰ هزار تومان میزبان علاقه مندان تئاتر خواهد بود.
بهرنگ رجبی مترجم، سینا ییلاق بیگی طراح صحنه، مرتضی برزگرزادگان مدیر تولید، دستیار کارگردان و برنامه ریز، ماهور ماجدی عضو گروه کارگردانی برخی از اعضای گروه اجرایی این اثر نمایشی را تشکیل می دهند .
نمایش «تب» روایت گر بخشی از زندگی مردی است که در یک شرایط اقتصادی و فرهنگی خوب رشد کرده و بزرگ شده است اما اتفاقی بر او تاثیر گذاشته و و باعث می‌شود تا دیدگاهش نسبت به زندگی ، نقش و جایگاهش در وضعیت و شرایط اقتصادی جهان وارد شرایط و نگاه متفاوتی شده و به این بیاندیشد که اصلاً می‌تواند بر شرایطی مانند فقر اثر داشته باشد یا خیر؟
رویاکاکاخانی از جمله هنرمندان عرصه تئاتر است که طی سال های اخیر علاوه بر تدریس تئاتر در حوزه های مختلف دانشگاهی در نمایش هایی چون «پیش از ناشتایی – ۱۳۷۷»، «مده آ- ۱۳۷۸»، «پیراهن های سفید – ۱۳۷۹»، «ابر در فنجان – تالار مولوی- ۱۳۸۰»، «خاموشی ماه – تالار شماره ۲ تئاتر شهر – ۱۳۸۱»، «یادگاری ها- تالار شماره ۲ تئاتر شهر – ۱۳۸۲»، «اتاق گریم – تالار شماره ۲ تئاتر شهر – ۱۳۸۳»، «آپارتمان – تماشاخانه مهر – ۱۳۷۹»، «هنگامه ای که آسمان شکافت – تماشاخانه مهر – ۱۳۸۲»، «گاهی اوقات برای زنده ماند باید مرد- تالار قشقایی – ۱۳۸۲» و چند اثر نمایشی دیگر به عنوان کارگردان، دستیار کارگردان و عضو گروه اجرایی حضور داشته است.

توضیح: در ابتدا منبع خبر، تخفیف ۴۰ درصدی را اعلام کرده بود که در ساعت حدود ۱۳:۳۸ به تخفیف ۲۰ درصدی اصلاح شد.