مجید سرسنگی در مراسم افتتاح نمایش «کالون و قیام کاستلیون» در مورد برنامه‌ریزی سال 94 تماشاخانه ایرانشهر گفت، به زودی نمایش‌های سال 94 در اختیار رسانه‌ها و مردم قرار می‌گیرد،

پایگاه خبری تئاتر: مجید سرسنگی با اعلام اینکه به زودی نمایش‌های سال 94 در اختیار رسانه‌ها و مردم قرار می‌گیرد، تصریح کرد: برنامه نمایش های سال بعد آماده شده و فقط منتظر عقد قرارداد با کارگردان‌ها هستیم تا بتوانیم در چند روز آینده، اعلان عمومی کنیم. با این رویکرد، هم گروه‌های نمایش می‌توانند برنامه‌ریزی کنند، هم ارتباط با مخاطب محکم‌تر می‌شود.  

وی در ادامه اختصاص هر سال تماشاخانه به نمایش‌های موضوعی را جزو برنامه سال‌های آینده دانست و متذکر شد: سال آینده به نمایش‌هایی مرتبط با مدیاهای دیگر می‌پردازیم. اجراهایی که هم در تکنیک و هم اجرا از رسانه‌های دیگر مثل تلویزیون و سینما کمک گرفته‌اند، بهره می‌بریم.

مدیرعامل خانه هنرمندان ایران در پایان یکی از مشکلات تئاتر را نبود نمایشنامه‌های غنی برگرفته از ادبیات دانست و توضیح داد: سال 95 مختص نمایشنامه‌هایی مرتبط با ادبیات خواهدبود. نمایش هایی برگرفته از ادبیات و رمان‌های کهن و معاصر که حرفی برای گفتن داشته باشند. شاید این بن بستی که در تئاتر به وجود آمده با ارتباط رسانه‌های دیگر و بهره گیری از ادبیات معاصر و کهن ایران و جهان بتواند رفع شود.