دومین نشست پژوهشی همایش "سوگ‌نامه‌ها و سوگ‌چامه‌ها" با عنوان "آسیب شناسی نسبت متضاد رشد کمی و کیفی آثار نمایشی دینی پس از انقلاب اسلامی" با سخنرانی فرهاد مهندس‌پور، منصور براهیمی و فارس باقری برگزار می‌شود.

پایگاه خبری تئاتر: دومین نشست پژوهشی همایش "سوگ‌نامه‌ها و سوگ‌چامه‌ها" با عنوان "آسیب شناسی نسبت متضاد رشد کمی و کیفی آثار نمایشی دینی پس از انقلاب اسلامی" با سخنرانی فرهاد مهندس‌پور، منصور براهیمی و فارس باقری امروز- سه شنبه، 11 آذرماه، ساعت 16- در سالن اوستا حوزه هنری برگزار می‌شود.
 

همچنین امروز- ساعت 18- در تماشاخانه‌ی ماه، نمایش‌نامه‌ی "طامات بافی یا رقعه خوانی دشت سرخ" با نویسندگی و کارگردان محمود احدی‌نیا، نمایش‌نامه‌خوانی می‌شود و فردا- چهارشنبه، 12 آذرماه- عمار خطی، نمایش‌نامه‌ی "حقیقت دارد تو را در خواب بوسیده‌ام" از نوشته‌های میلاد اکبرنژاد را به صورت "رادیو نمایش" اجرا خواهد کرد. 
 
بنا بر اعلام این خبر،‌ در آخرین روز از همایش "سوگ‌نامه‌ها و سوگ‌چامه‌ها" – روز پنجشنبه، 13 آذرماه، ساعت 17- نیز سید محمد مساوات، متن "راست پنجگاه" از نوشته‌های خودش را نمایش‌نامه‌خوانی می‌کند.
 
یادد‌آور می‌شود دومین همایش "سوگ‌نامه‌ها و سوگ‌چامه‌ها" ویژه‌ی نمایش‌نامه‌خوانی و اجراخوانی آثار دینی و عاشورایی در حوزه هنری از 8 آذرماه آغاز شده و تا 13 آذرماه ادامه خواهد داشت.