نمایش «باغ وهمی شیشه‌ای» از فردا پنجشنبه ۲۰ مرداد در تماشاخانه سیمرغ به صحنه می‌رود.

چارسو پرس: نمایش «باغ وهمی شیشه‌ای» به نویسندگی و کارگردانی امید افشاری و تهیه کنندگی سجاد افشاریان از فردا پنجشنبه ۲۰ مرداد ماه در عمارت سیمرغ به صحنه می‌رود. در آستانه اجرا پوستر و تیزر این اثر نمایشی نیز منتشر شده است.

این اثر نمایشی برداشتی آزاد از نمایشنامه «باغ وحش شیشه‌ای» تنسی ویلیامز است که در اجرا روابط و شخصیت‌ها دچار تغییراتی شده‌اند.

آرام نیک بین، فرزاد دشتی، مسعود انعامی، جانا جهانگیری، مهشید دلاوری بازیگران این اثر نمایشی هستند.

در خلاصه داستان نمایش آمده است: نمایش «باغ وهمی شیشه‌ای» روایتی است از تنهایی آدمیان با ظاهری شیشه‌ای که زشتی‌های درونشان به هنگام درخشش نور نمایان می‌شود، انسان‌هایی که تنها در تاریکی زیبا می‌مانند. فضای سورئال این نمایش ذهن و روح را درگیر می‌کند. برای کشف اتفاقات و میزانسن‌ها گوش و چشم‌ها را به صحنه بسپارید تا باغ وهم آلودی که در حال شکل‌گیری است درک کنید. هر آنچه شما در این نمایش می‌بینید متفاوت‌تر از نمایشنامه «باغ وحش شیشه‌ای» است چه در شکل‌گیری روابط و چه در نوع اجرا...

دیگر عوامل این اثر نمایشی عبارتند از دراماتورژ: رحمان مولایی، گروه کارگردانی؛ دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: فرانک شکری، دستیار دوم کارگردان: شهناز نوری آذر دریانی، منشی صحنه: رومینا خسروی نیا، آهنگساز و انتخاب موسیقی: مجید ابراهیم زاده، نوازنده هارپ: جانا جهانگیری، طراح پوستر و بروشور: سید مهدی موسوی تبار، طراح لباس: نیلوفر محمودی، طراح صحنه: امید افشاری، طراح گریم: روژین فراست، مدیر صحنه: شهناز نوری آذردریانی، همیاران صحنه: مهسا زینالی، ترانه ملکی، عکاسان: امیر نعیمیان، رسول گایینی، عکاس و فیلمبردار: مهدی اسمعیل زاده، زهرا مرادی، ساخت دکور: ماهان آبادی، تیزر و موشن گرافی: صادق کندری، سرمایه گذاران: پویا علیخانی، دی نوش مومنی.

عمارت سیمرغ درنیکا در خیابان حافظ، خیابان نوفل لوشاتو، بن بست زیبا واقع است.

این اثر نمایشی پیش از این قرار بود بهمن ۱۴۰۰ با نام «ث وهم شیشه‌ای» و فضاسازی و شیوه روایتی متفاوت در تماشاخانه سپند به صحنه برود که به دلیل اختلاف کارگردان و تهیه کننده اجرا منتفی شد و حالا قرار است با تهیه کننده‌ای تازه و تغییراتی در اجرا در تماشاخانه سیمرغ اجرا شود.