نمایش «سفر شگفت‌انگیز» به نویسندگی و کارگردانی عبدالله آتشانی امروز سه‌شنبه ۱۱ آذر، ساعت ۱۸ ویژه هنرمندان عرصه سینما و تئاتر اجرا خواهد شد

 پایگاه خبری تئاتر: این نمایش با طراحی و کارگردانی مشترک عبدالله آتشانی و مریم آشوری اجرای امروز سه‌شنبه 11 آذرماه خود را در تالار هنر به میزبانی از هنرمندان تئاتر،سینما و تلویزیون اختصاص داد.

این نمایش کاری از گروه سکوت سفید است و در خلاصه داستان آن آمده: دو زباله از کیسه مخصوص زباله خارج می‌شوند و برای رسیدن به شهر زباله‌ها سفری دور و دراز و شگفت‌انگیز را طی می‌کنند. میلاد رمضانی، رضا نعمتیان، پویا زند و عبدالله آتشانی بازیگران نمایش هستند.

فهیمه عابدینی و مریم آشوری نیز مسئولیت عروسک‌گردانی را بر عهده دارند. سایر عوامل نمایش از این قرارند: سینا ییلاق‌بیگی(طراح صحنه)، زهرا یعقوبی(طراح لباس)، رفعت هاشمی‌سیسخت(طراحی و ساخت عروسک)، سعید ملک (طراح پوستر و بروشور)،آزاده فرهنگیان(شاعر)، عبدالله آتشانی(آهنگساز)، امین میرزاباقری(دستیار کارگردان)، نیما مطلق(دستیار طراح صحنه و ساخت دکور)، نوید اکبری‌مبارکه و اسحاق علی‌آقایی (مدیران صحنه)، علی‌اشرف سمایی (طراح نور و مسوول فنی)، حسین تبریزی(طراح گریم)، لیلا پریشان و حسین تبریزی (اجرای گریم)، ساناز دریائی(عکاس)، مهرانگیز قهرمانی (روابط‌عمومی) و احمدرضا حجارزاده (امور رسانه).

این نمایش در تالار هنر به نشانی میدان هفت‌تیر، خیابان مفتح جنوبی، خیابان ورزنده، جنب ورزشگاه شیرودی برای گروه سنی کودک‌ونوجوان اجرا می‌شود. علاقه‌مندان به تماشای این اثر نمایشی می‌توانند همه‌روزه غیر از شنبه‌ها ساعت 18 به تالار هنر مراجعه کنند.