در مراسم امضا تفاهم‌نامه بین اداره کل هنرهای نمایشی و رادیونمایش قرار بر این شد تا بیمه هنرمندان رادیو و درجه بندی هنری آنها در دستور کار قرار گیرد.

پایگاه خبری تئاتر: نشست رسانه‌ای امضای تفاهمنامه بین اداره کل هنرهای نمایشی و رادیونمایش صبح امروز با حضور حسین طاهری مدیرکل هنرهای نمایشی و مهدی دهقان نیری رئیس رادیونمایش و مدیر مرکز هنرهای نمایشی رادیو در سالن کنفرانس تئاتر شهر برگزار شد. در این نشست خبری که تعدادی از هنرمندان فعال رادیو نیز حضور داشتند پیمان شیخی مجری برنامه بود.

در ابتدای جلسه رامین پورایمان از بازیگران قدیمی تئاتر و رادیو درباره این تفاهم‌نامه عنوان کرد من بیش از 33 سال است که در رادیو مشغول فعالیت هستم و در طول این زمان بزرگان تئاتر ما مثل اکبر زنجان‌پور، داریوش مودبیان، مهرزاد فراهانی، اصغر همت، ژاله علو و... در رادیو فعال بودند بنابراین این تبادل تفاهم‌نامه از گذشته به شکل نانوشته‌ای بین هنرمندان و رادیو وجود داشته است.

وی ادامه داد: امیدوارم که حاصل این تفاهم را هرچه زودتر ببینیم نه در درازمدت چون عمرها کوتاه است و بهتر است که این ارتباط دوطرفه زودتر نتیجه بدهد. ما الان با رادیویی‌ها هم‌محل هستیم ولی می‌خواهیم همسایه هم بشویم نهایتا آرزو می‌کنم تا این تفاهم‌نامه بیشتر از یک امضای روی کاغذ باشد.

مریم معترف نیز که از هنرمندان سابق فعال در رادیو محسوب می‌شود و ریاست اداره تئاتر را نیز برعهده دارد در سخنانی کوتاه ابراز امیدواری کرد که این امضای این تفاهم‌نامه نتایج مثمرثمری برای هنرمندان داشته باشد.