برنامه «مجله تئاتر» چهارشنبه این هفته - 12 آذر ماه - به موضوع شهدای هنرمند می‌پردازد.

 پایگاه خبری تئاتر:  نیما دهقان - تهیه‌کننده و کارگردان برنامه «مجله تئاتر» - اعلام کرد: به بهانه برگزاری کنگره شهدای هنرمند که در حال حاضر در شهر اردبیل توسط سازمان بسیج هنرمندان در حال برگزاری است،‌ «مجله تئاتر» امشب - 12 آذر ماه - قرار است به همین موضوع اختصاص داشته باشد. این کنگره تا ظهر امروز در شهر اردبیل در حال برگزاری است.

وی با اشاره به حضور مهمانان امشب در برنامه «مجله تئاتر» ادامه داد: امشب «مجله تئاتر» با موضوع بسیج هنرمندان و پرداختن به شهدای هنرمند، میزبان دکتر حسین قنادیان - رئیس بسیج هنرمندان - و حسین مسافرآستانه - دبیر کنگره شهیدان هنرمند - خواهد بود.

دهقان همچنین اعلام کرد: «مجله تئاتر» علاوه بر پرداخت به شهدای هنرمند، قرار است گزارش‌هایی که از دیدار با خانواده‌های شهدای هنرمندان را آماده کرده‌ایم، پخش کند. همچنین گزارشی از عملکرد کنگره شهدای هنرمندان که در شهر اردبیل برگزار شده است را آماده پخش کرده‌ایم.

کارگردان برنامه «مجله تئاتر» در پایان گفت: برنامه «مجله تئاتر» این هفته علاوه بر موضوعات نام برده شده، با حسین طاهری - مدیر کل هنرهای نمایشی - و همچنین سید اشرف طباطبایی - رئیس انجمن هنرهای نمایشی - گفت‌وگوی تلفنی خواهد داشت.

 «مجله تئاتر» هرهفته چهارشنبه شب‌ها به صورت زنده از شبکه چهار سیما به روی آنتن می‌رود. «مجله تئاتر» که از برنامه‌های گفت‌و‌گو محور شبکه چهار سیما محسوب می‌شود، با مباحث مربوط به حوزه تئاتر و موانع و مشکلات این حوزه همراه است.