نمایش «تک درخت» به کارگردانی کمال مقدم در خانه نمایش دا روی صحنه می‌رود.

چارسو پرس: نمایش «تک درخت» به کارگردانی کمال مقدم و تهیه کنندگی ریحانه بولحسنی و با حمایت خانه نمایش دا از ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ روی صحنه می‌رود.

کمال مقدم کارگردان جوان سینما و تئاتر که فیلم های بلند داستانی چون «دلدادگان»، «آد»، «شهر در امن و امان است»، «تو این خونه چه خبره»، «نقل و نبات»، «کرونا» و ... را در کارنامه حرفه ای خود به ثمر رسانیده است به عنوان پروژه پایان دوره هنرجویان ترم پیشرفته خود نمایش «تک درخت» را به را در خانه نمایش دا روی صحنه می برد.

نمایش «تک درخت» به نویسندگی مجید حاتمی و محمدرضا شیرخانلو روایت قصه سه عنصر اصلی آب، باد، خاک برای زیست است. این عناصر در تلاش برای رسیدن به روشنایی هستند و در این میان تاریکی بین آنها تفرقه می اندازد اما با این وجود آنها تصمیم بر کاشت بذر در خاک و آبیاری آن می گیرند تا حیات ادامه پیدا کند ...

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از بازیگران: ماهره احمدی، یگانه بابائیان، مهسا تاجیک، رامین حبشی، الهه دیانت، رویا رضازاده، علیرضا رضایی، میلاد سلیمانلو، علی شصتی، فاطمه زهرا عباسی، یاس عباسی، متین عنایت، ستایش محمدخانی، امیرحسین محمدی، عرفانه مددی، علی مرزبان یار، علی رضا میرزایی، هلنا میرزاپور، سحر هاشمی و با حضور افتخاری محمدرضا شیرخانلو و مهرداد احمدی، مجری طرح: بهزاد مقدم، دستیار کارگردان: مهرداد احمدی، طراح گریم: هانیه کریمی، طراح صحنه و لباس: ریحانه بوالحسنی، طراح گرافیک: فرشته علیجانی، ساخت تیزر: الهام احمدی، روابط عمومی و تبلیغات: بهناز شهسوار، نوازندگان، اسپرینگ درام: همایون نسیم فر، کاخن: علی مندرجا.

این‌ نمایش از دهم شهریور ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۷ در محل خانه نمایش دا به صحنه می‌رود.