سایت اصفهان تئاتر دومین نظرسنجی خود را با موضوع نمایش‌هایی که در یک ماه گذشته در اصفهان اجرا شده‌اند، منتشر کرده و از مخاطبان خود خواسته که بهترین نمایش را انتخاب کنند.

پایگاه خبری تئاتر: خسرو خالقی سردبیر پایگاه خبری تئاتر با اعلام خبر انتشار دومین نظرسنجی این رسانه، گفت: هفت نمایشی که طی یک ماه اخیر در اصفهان به روی صحنه رفته‌اند، موضوع نظرسنجی ما هستند. مخاطبان با ورود به سایت اصفهان تئاتر می‌توانند، گزینه مورد نظرشان را از میان چهار گزینه موجود، انتخاب کنند و نتیجه نظرسنجی را هم به طور زنده پیگیری نمایند.

 

نمایش‌های سرشاخ (به کارگردانی رادمهر کشانی، اجرا در تالار فرشچیان)، مردگان مشغول کارند (به کارگردانی امید نیاز، اجرا در سالن فرشچیان)، شله پزان (به کارگردانی پویان عطایی، اجرا در پلاتوی تالار هنر)، آقای اشمیت کیه (به کارگردانی اسماعیل موحدی، اجرا در تالار هنر)، تنگ‌های خالی (به کارگردانی پویان عطایی، اجرا در حوزه هنری)، کبوتری ناگهان (به کارگردانی حسن شاه علی، اجرا در تالار فرشچیان) و ایستگاه صفر (به کارگردانی پیمان کریمی، اجرا در تالار فرشچیان) هفت گزینه‌ای هستند که در این نظرسنجی حضور دارند.

علاقمندان برای شرکت در این نظرسنجی می‌توانند به سایت اصفهان تئاتر به آدرسteater.ir) ) مراجعه کنند.