هرچند قرار بود مراکز نمایشی از امروز، چهارشنبه، ۶ مهر ماه فعالیت خود را آغاز کنند، مدیر مرکز تئاتر مولوی می‌گوید که این مرکز هم مانند مجموعه تئاتر شهر فعلا تعطیل است و نمایش‌های آن روی صحنه نمی‌روند.

چارسو پرس: ابتدا مجموعه تئاتر شهر اعلام کرد که آثار نمایشی این مکان تا اطلاع ثانوی روی صحنه نمی‌روند و امروز نیز امیرحسین حریری، مدیر مرکز تئاتر مولوی در گفت‌وگویی با ایسنا درباره وضعیت اجراها در این مکان در چند روز اخیر توضیح می‌دهد: فعلا نمایش‌های ما اجرا ندارند ولی برنامه‌ریزی‌هایمان بر این است که از یکشنبه، ۱۰ مهر ماه آثار نمایشی روی صحنه بروند.

او در عین حال تاکید می‌کند: این برنامه‌ریزی ماست ولی همه چیز وابسته به شرایط است. در چند روز اخیر شرایط مناسبی برای اجرای نمایش نبود. از طرفی، تماشاگران به دلیل وضعیت خاص اطراف تالار مولوی که در خیابان ۱۶ آذر قرار دارد، به‌راحتی دسترسی به سالن نداشتند. از سوی دیگر گروه‌های نمایشی هم به دلیل محدودیت‌های اینترنت، امکان تبلیغ و اطلاع‌رسانی نمایش‌های خود را نداشتند. به همین دلیل و با توجه به غیرحضوری شدن کلاس‌های دانشگاه در هفته اخیر و با در نظر گرفتن اینکه برنامه‌های مرکز تئاتر مولوی با دانشگاه تهران هماهنگ است، در روزهای اخیر، این مجموعه اجرایی نخواهد داشت.

حریری تاکید می‌کند: حتما برای گروه‌های نمایشی اجرای جبرانی در نظر می‌گیریم و در حال حاضر برای اجرای نمایش‌ها از روز دهم مهر برنامه‌ریزی کرده‌ایم ولی همه چیز وابسته به شرایط است و این برنامه در صورتی اجرایی می‌شود که هم دسترسی مخاطبان به مجموعه امکان‌پذیر باشد و هم گروه‌های نمایشی فرصت تبلیغ و اطلاع‌رسانی داشته باشند.

قرار بود مرکز تئاتر مولوی از امشب، چهارشنبه ۶ مهر ماه میزبان دو نمایش «رضا» کار امیرحسین آقایی و «رویا» به کارگردانی کیا ثلاثی باشد.