بعد از اتفاق‌های اخیر اخیر و تعطیلی بعضی از سالن‌های تئاتر، تماشاخانه ایرانشهر که میزبان ۳ نمایش «آقای اشمیت کیه» به کارگردانی سهراب سلیمی، «سوم ماه می» کار سعید حسنلو و «رئالیسم مصنوعی» به کارگردانی ایمان اسکندری بود، تصمیم‌گیری درباره اجرا یا تعطیلی نمایش‌ها را به خود گروه‌های نمایشی واگذار کرد. در حال حاضر هیچ‌کدام از این سه نمایش روی صحنه نمی‌روند.

چارسو پرس: نمایش «رئالیسم مصنوعی»به کارگردانی ایمان اسکندری از جمله آثار نمایشی بود که در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رفت.

ایمان اسکندری که نمایشش با استقبال تماشاگران رو به رو شده بود، درباره ادامه اجرای آن به ایسنا می‌گوید: فعلا هیچ برنامه مشخصی برای از سرگیری اجراهایمان نداریم. ۱۱ اجر روی صحنه بردیم و بیش از ۱۷۰۰ تماشاگر داشتیم ولی شرایط اصلا مناسب اجرای تئاتر نیست. بنابراین فعلا اجرا را متوقف کرده‌ایم و ادامه اجراهایمان وابسته به شرایط اجتماعی است.

او در پاسخ به این پرسش که آیا تماشاخانه ایرانشهر می‌تواند اجرای جایگزینی برای اجراهای لغو شده در نظر بگیرد، توضیح می‌دهد: مدیریت سالن قول داده که اجراهای جایگزینی را برای گروه‌هایی که اجرایشان متوقف شده، در نظر بگیرد . ۱۹ اجرای ما باقی مانده و برای آماده‌سازی این کار هزینه بسیاری متحمل شدیم. بخصوص که اداره کل هنرهای نمایشی هم تا به الان هیچ حمایتی از اجرای ما نکرده است ولی اجرا در این وضعیت هم کارساز نیست چون شرایط مساعدی وجود ندارد.

نمایش «رئالیسم مصنوعی» با بازی آزاده صمدی، اسماعیل گرجی، سمانه زارعی، محمد برهمنی، امیر احمد قزوینی، شبنم دادخواه روی صحنه می‌رفت.