معاون تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان اعلام کرد ۷۰ فیلم‌تئاتر کودک و نوجوان به صورت آنلاین پخش و در دسترس علاقه‌مندان در سراسر کشور قرار گرفته است.

چارسو پرس: سعید زین‌العابدینی معاون تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درباره فعالیت‌های این روزهای مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون گفت: در حال حاضر حدود ۷۰ فیلم‌تئاتر کودک و نوجوان در قالب طرح «نمایش‌نما» از طریق سایت تیوال به‌صورت آنلاین پخش می‌شود و در دسترس علاقه‌مندان و خانواده‌ها در سراسر کشور قرار گرفته است.

وی یادآور شد: در طرح «نمایش‌نما» نمایش‌های پرخاطره‌ای از هنرمندانی چون نصرت کریمی، بهروز غریب‌پور، حسن دادشکر، عادل بزدوده و آزاده انصاری نیز نمایش داده می‌شود.

زین‌العابدینی درباره اجراهای تئاتری مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون نیز توضیح داد: نمایش «ویزجان» به کارگردانی ندا وفایی اجرای خود را در سالن بوستان مرکز آغاز کرد که در حال حاضر متوقف شده و مجدداً روی صحنه خواهد رفت.

معاون تئاتر و تئاتر عروسکی کانون در پایان سخنان خود گفت: همزمان در حال بازسازی سالن گلستان مرکز هستیم که نهایتاً تا یک ماه دیگر به پایان می‌رسد و سالن آماده بهره‌برداری مجدد می‌شود.


منبع: خبرگزاری مهر