شورای راهبردی اکران همزمان با ایام ربیع الاول و مقارن با برگزاری جشن‌های "مهر سینمای ایران" در استان‌های مختلف کشور مصوب کرد، سینماهای کشور به‌مدت دو هفته نیم بها شود.

چارسو پرس: به نقل از اداره‌کل روابط عمومی سازمان سینمایی؛ چهاردهمین جلسه شورای راهبردی اکران با حضور محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی عصر روز گذشته 18 مهر ماه در سالن نمایش و جلسات شهید آوینی سازمان سینمایی برگزار شد.

غلامرضا موسوی، منوچهر شاهسواری، حبیب ایل بیگی، محمدقاصد اشرفی، علی سرتیپی، روح الله سهرابی، هاشم ‌میرزاخانی، محمدحسین جعفریان، محمدرضا فرجی، علیرضا اسماعیلی و محمد احمدی و یزدان عشیری از حاضران این جلسه بودند.

بر پایه این گزارش، در چهاردهمین جلسه شورای راهبردی اکران، پیرامون شناسایی راهکارهای مختلف برای تداوم رونق و کمک به اقتصاد سینما، توسعه تعاملات با تلویزیون و شهرداری برای گسترش بسترهای تبلیغاتی فیلم ها و تدبیر شورای صنفی در چینش جدول اکران فیلم و غیره بحث و بررسی شد.

در این جلسه مصوب شد برای تقویت چرخه اکران فیلم‌ها ضمن بهره گیری از ظرفیت‌های تبلیغاتی تلویزیونی و تبلیغات شهری، همراه با جشن مهر سینمای ایران در استان‌ها و مناطق مختلف کشور، سینماها به صورت نیم‌بها پذیرای علاقمندان باشند.