پردیس افکاری بازیگر تئاتر و تلویزیون به جمع بازیگران تئاتر «کاسپار» به کارگردانی محسن معینی پیوست.

پایگاه خبری تئاتر: نمایش «کاسپار» نوشته پتر هاندکه و به‌ کارگردانی محسن معینی،در حالی واپسین روزهای تمرین خود را در تماشاخانه آو پشت سر می‌گذارد که پردیس افکاری از یک هفته پیش به گروه بازیگران این نمایش اضافه شده است.

افکاری پیش از این نیز در نمایش «بر فَرَس تندرو» به کارگردانی محسن معینی ایفای نقش کرده بود و کاسپار دومین همکاری او با معینی و گروه تئاتر «شرنگ» است.

معینی نمایش فلسفی «کاسپار» را با موضوع دردهای بشری برای اجرا در تماشاخانه آو آماده می‌کند.

این نمایش درباره کاسپار هاوزر است که در خیابان‌های اتریش راه می‌رود و فقط یک جمله را تکرار می‌کند. او را دستگیر می‌کنند، به زندان می‌برند و آزمایش‌های مختلفی انجام می‌دهند تا به آدمی که می‌خواهند، تبدیلش کنند.

پردیس افکاری، افسانه میرباقری، باران فرد، مریم دانش‌آذر و بهار سعوه بازیگران نمایش «کاسپار» هستند.

عوامل دیگر نمایش عبارتند از: نیکان خسروی آهنگساز، مستانه کریم‌خانی مدیر صحنه، پانته‌آ شاگردی منشی صحنه، امید سلیمانی عکاس و گرافیست، نگین میرحسنی طراح لباس، احمدرضا حجارزاده مدیر روابط‌عمومی. همچنین نگین میرحسنی تهیه‌کنندگی این نمایش را بر عهده دارد.

معینی مدرک دکترای خود را در رشته فیلم، تئاتر و رسانه (T.F.M) از دانشگاه گوته آلمان دریافت کرده است. از نمایش‌های دیگر او می‌توان «عقلِ دهم»، «خانه برنارد آلبا»، «مزامیر اکسدوس»، «بازیگر و زنش» و «آدم خوابش‌می‌گیره» را نام برد.

نمایش کاسپار از هفته نخست دی‌ماه ساعت20 در تماشاخانه آو به صحنه می‌رود.