مدیر اداری پردیس تئاتر شهرزاد در پی مصاحبه منتشرشده از کارگردان پرفورمنس «کیستار» در خبرگزاری مهر، اعلام کرد این اثر دی‌ماه در بوتیک تئاتر ایران اجرا خواهد داشت.

چارسو پرس: روز دوشنبه ۲ آبان عاطفه مقدسی کارگردان پرفورمنس «کیستار» که قرار بود از ۶ مهر در بوتیک تئاتر ایران پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه برود ولی به دلیل شرایط موجود این اتفاق نیفتاد، در گفتگویی باخبرگزاری مهر به تشریح وضعیت پیش‌آمده برای این اثر پرداخت.

در پاسخ به این گفتگو، روابط عمومی پردیس تئاتر شهرزاد نیز طی یادداشتی توضیحات عاطفه چطرروز مدیر اداری این مجموعه را در اختیار خبرگزاری مهر قرار داد.

در این یادداشت چنین آمده است:

«پرفورمنس «کیستار» به کارگردانی خانم مقدسی طبق قرارداد با پردیس تئاتر شهرزاد، ملزم به اجرا در تاریخ ۶ مهرماه ۱۴۰۱ بود که با توجه به شرایط موجود به ۱۴ مهرماه موکول شد. (درضمن گروه اجرایی مبلغی را بابت اجاره ساختمان بوتیک تئاتر جهت تمرینات نمایش به حساب این مجموعه واریز کردند) اما بعد از بازبینی و صدور مجوز از سوی شورای ارزشیابی و نظارت اداره کل هنرهای نمایشی، به بهانه‌های مختلف از اجرا سر باز زدند! در نتیجه پردیس شهرزاد در خبر مورخ ۲۵ مهرماه که در خبرگزاری‌ها و سایت‌های مختلف منتشر شد اعلام کرد با چند نمایش از جمله «کیستار» توافق کرده تا نمایش خود را در تاریخ دیگر و شرایط (اجتماعی) مطلوب‌تری اجرا کنند.

این مجموعه، متوجه گفت و گوی روز گذشته و تهدیدهای اینستاگرامی ایشان نمی‌شود! در حالی که پردیس تئاتر شهرزاد طبق قرارداد موجود که به امضای ایشان رسیده حق طرح شکایت در مراجع ذی صلاح قانونی را دارد اما به دلیل احترام به مقام والای هنر و هنرمند و همینطور کم تجربه‌گی ایشان از این شکایت صرف نظر می‌کند.

بدیهی است که سرکار خانم مقدسی به دلیل نداشتن سند محکمه پسند برای ادعای خود، نتوانسته در اداره‌کل هنرهای نمایشی و همینطور مراکز قانونی دیگر کاری از پیش ببرد. این مجموعه امیدوار است که دیگر شاهد رفتارهای غیراخلاقی افراد کم تجربه نباشد. باز هم تاکید می‌کنیم که طبق قرار قبلی با گروه، پرفورمنس «کیستار» در دی ماه ۱۴۰۱ اجرا خواهد شد.»