پردیس تئاتر شهرزاد در آبان ماه میزبان نمایش‌های از گلاب آدینه ، سیدجلال ا لدین دری، بابک توسلی ، علی خودسیانی ، حامد وکیلی و... می‌شود.

چارسو پرس: به نقل از روابط عمومی این تماشاخانه، در این دوره «پرده خانه» اثری از بهرام بیضایی است که پس از سال‌ها با گروه حرفه‌ای «مروارید» در ایران روی صحنه می‌رود.

گلاب آدینه پیش از این نمایشنامه‌های «سلطان مار» و «مرگ یزدگرد» از نوشته‌های بهرام بیضایی را به صحنه برده است و این نمایش که درسال ۱۳۶۲ نگارش شده، سومین کارگردانی او، از آثار بهرام بیضایی به شمار می‌آید.

فروش اینترنتی این نمایش که مدت زمان آن ۱۵۰ دقیقه است و پس از ۸ ماه تمرین مداوم با گروهی ۱۰۰ نفره آماده اجرا شده است، از امروز ساعت ۱۴ درسایت تیوال آغاز خواهد شد.

دوستان کمدی

نمایش «دوستان کمدی» به کارگردانی بابک توسلی وارد سومین هفته اجرای خود شد. این نمایش با بازی سیماتیرانداز، بهنام تشکر، معصومه رحمانی و سینا رازانی هرشب ساعت ۲۰ درسالن شماره ۲ به روی صحنه می رود.

این اثر داستان زوج نسبتا مرفه‌ی است که از زندگی تنگاتنگ زناشویی خود خسته شده‌اند و دنبال دوست می‌گردند....

کافه عاشقی

سیدجلال الدین دری که فروردین امسال با کنسرت نمایش «ترانه های شرقی» وخوانندگی حجت اشرف زاده در شهرزاد اجرا داشت، در تازه‌ترین فعالیت خود کنسرت نمایش «کافه عاشقی» راکه پیش از این در فرهنگسرای نیاوران، اجرا شده بود، روی صحنه می‌برد. موسیقی نمایش «کافه عاشقی» با نگاهی نو به داستان لیلی ومجنون به نگارش درآمده و بعداز چند بار وقفه از آخر این هفته اجراهای خود را در شهرزاد آغاز خواهد کرد.

«شبی در طهران» نوشته محمد چرمشیر و کارگردانی شایان مستوفی، «من یک زنم» نوشته و کار علی خودسیانی، «مبارک درژاپن» نوشته و کار علی فتحعلی، «فیلادلفیا» نوشته دیوید آیوز و کارگردانی ایمان ایرانمنش، «کمدی اکتشافات» نوشته امیدطاهری و کارگردانی حامد وکیلی ، دیگر نمایش‌هایی هستند که از ماه قبل روی صحنه رفته‌اند و در هفته‌های آتی نیز میزبان علاقمندان خواهند بود.

هدیه سحرآمیز چوپان نیم وجبی !

رپرتوار پائیزی تئاتر کودک و نوجوان آبان ماه امسال در شهرزاد برگزار می‌شود.این رپرتوار که شامل ۳ نمایشنامه از قصه‌های خاطره انگیز و جذاب است با نام‌های : «چوپان وچوب جادویی» به کارگردانی محمدحسین داداش نیا، «نیم وجبی» به کارگردانی علیرضا دهقانی، «هدیه سحرآمیز» به کارگردانی مهدی خجستگی هر روز در سالن‌های شماره ۲ و۳ پردیس شهرزاد در ساعت‌های ۱۷ و ۱۸ برای کودکان و نوجوانان اجرا خواهند داشت.

نمایش‌های «دزدان فروشگاه» (امیرفلاح آزاد)، سینگل (مهدی ضیاء چمنی )، ویتسک ( سینا احمدی)، چای سرخالی (حمید حسین نژاد )، کیستار(عاطفه مقدسی )، قوی تر(فرهادخوشه)، پریش پرزن پاپتی (علیرضامهران) از جمله آثاری هستند که درخواست اجرا در زمان دیگری داشتند و در زمان مناسب تری اجراهای خود را در پردیس تئاتر شهرزاد و بوتیک تئاتر ایران آغاز خواهند کرد.