نماینده تام‌الاختیار هنرمندان تئاتر در بازسازی تئاتر شهر درباره وضعیت پایان بازسازی تا برگزاری جشنواره تئاتر فجر، تأکید کرد: از 27 تا 30 دی‌ماه می‌توان اعلام کرد بازسازی تا جشنواره تمام می‌شود یا نه.

 پایگاه خبری تئاتر: عبدالخالق مصدق نماینده تام‌الاختیار جامعه تئاتری در پروژه بازسازی مجموعه تئاتر شهر درباره وضعیت پایان بازسازی تا زمان برگزاری سی و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر گفت: سرعت کار بالا رفته ولی در حال حاضر نمی‌توان به صورت قطعی اعلام کرد که آیا بازسازی تا پیش از برگزاری جشنواره تئاتر فجر به پایان می‌رسد یا نه.

وی تأکید کرد: به معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و تمامی رسانه‌هایی که پیگیر امر بازسازی مجموعه تئاتر شهر هستند، گفته‌ام که از 27 تا 30 دی‌ماه می‌توان اعلام کرد بازسازی مجموعه تا پیش از آغاز جشنواره تئاتر فجر تمام می‌شود یا نه.

مصدق با بیان اینکه در بخش ساختمان تئاتر شهر به لحاظ زمانی کمی عقب افتادیم، توضیح داد: در بخش‌هایی نیز جلوتر از زمان تعیین شده مدنظر هستیم که البته تمام تلاش‌مان این است که با سرعت بخشیدن به بخش نرم‌افزاری، عقب افتادگی زمانی بازسازی بخش ساختمان تئاتر شهر را جبران کنیم. 

نماینده تام‌الاختیار هنرمندان تئاتر در پروژه بازسازی مجموعه تئاتر شهر درباره وضعیت تخصیص اعتبارات مدنظر برای بازسازی و خرید و تهیه لوازم و امکانات مورد نیاز، تأکید کرد: به لحاظ بودجه هیچ کم و کسری نداریم و تمام تلاشم این است که بازسازی و امکاناتی که خریده و تهیه می‌شوند، در شأن تئاتر و مجموعه تئاتر شهر باشند.