اجرای عمومی نمایش «پرده خانه» به کارگردانی گلاب آدینه در تئاتر شهرزاد آغاز شده است و این نمایش در پیش فروش هفته نخست میزبان دوهزار مخاطب شده است.

چارسو پرس: به نقل از روابط عمومی سالن، «پرده خانه» که مدت زمان آن ۱۵۰ دقیقه است و از نوشته‌های بهرام بیضایی است با آنتراکتی ۱۵ دقیقه‌ای همراه است و از یکشنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱ و در روزهای پایانی هفته ساعت ۱۶ در سالن شماره۲ شهرزاد میزبان مخاطبان خواهد بود.

این نمایش ماحاصل ۸ ماه تمرین مداوم گروهی ۱۰۰ نفره است.

نورا هاشمی، علیرضا ناصحی، مانیا علیجانی، سامان کرمی و سعید چنگیزیان به همراه بیش از پنجاه نفر از بازیگران تئاتر، گلاب آدینه را در نمایش «پرده خانه» همراهی می‌کنند.

گلاب آدینه قبل‌تر نمایش‌نامه‌های «سلطان مار» و «مرگ یزدگرد» از نوشته‌های بهرام بیضایی را به صحنه برده و این نمایش، سومین کارگردانی او از آثار بیضایی به شمار می‌آید.

پیش فروش روزهای جدید این نمایش امروز ۵ شنبه ازساعت ۱۴ درسایت تیوال آغاز شده و علاقمندان علاوه بر خرید بلیت‌های این نمایش می‌توانند به صورت حضوری به گیشه سالن مراجعه کنند.

«دوستان کُمُدی» به هفته پایانی اجرا رسید

نمایش «دوستان کُمُدی» هفته پایانی اجراهای خود را پشت سر خواهد گذاشت، این اثر از اواسط مهرماه روی صحنه رفته است.

این نمایش، با بازی بهنام تشکر، سیما تیرانداز، سینا رازانی و معصومه رحمانی تقابل خانواده خرده بورژوا با جامعه ی ورشکسته و در تنگنلی مالی است.

«دوستان کُمُدی» داستان ژاک و اودیل، زوج نسبتا مرفهی است که از زندگی تنگاتنگ زناشویی خسته شده و می خواهند رابطه ی خود را با خرید دوست از یک فروشگاه درمان کنند.