مدیر مرکز تئاتر مولوی اعلام کرد طبق توافق انجام شده از قبل این مرکز از هفتم آذر در اختیار نوزدهمین جشنواره تئاتر عروسکی تهران مبارک قرار می‌گیرد.

چارسو پرس: امیرحسین حریری مدیر مرکز تئاتر مولوی درباره اجراهای جدید این مجموعه گفت: اجرای عموم نمایش‌های «آبا» و «اهانت به تماشاگر» تمام شد و طبق توافق انجام شده با اداره‌کل هنرهای نمایشی و طی نامه دریافتی از سوی اداره‌کل، مرکز تئاتر مولوی از هفتم آذر به مدت یک هفته میزبان نوزدهمین جشنواره تئاتر عروسکی تهران مبارک می‌شود.

وی تأکید کرد: هنوز جدول اجراهای جشنواره تئاتر عروسکی تهران مبارک به ما ارائه نشده و رسما نیز به ما اعلام نشده است که جشنواره در تاریخ تعیین شده برگزار می‌شود و یا به تعویق می‌افتد.

حریری ادامه داد: از اداره‌کل هنرهای نمایشی پیگیری می‌کنم تا اگر جشنواره در زمان مقرر برگزار نمی‌شود، برای اجراهای جدید مرکز تئاتر مولوی اقدام کنیم.

مدیر مرکز تئاتر مولوی در پایان سخنان خود گفت: اجراهای جدید مرکز در انتظار مرحله بازبینی شورای نظارت و دریافت مجوز اجرا هستند. اگر جشنواره در زمان مقرر برگزار نشود سعی می‌کنیم با مساعدت شورا، آثار جدید مرکز زودتر روی صحنه بروند.


منبع: خبرگزاری مهر