چارسو پرس: شکوری در توییتر خود نوشت:
۱/روش مواجهه آقای جبلی با پلتفرمهای کاربرمحور، مثل مدیریت مدرسه آنلاین با چوب و فلک است! در همه جای دنیا صاحب حق یک محتوا اجازه ادعا و گزارش به پلتفرمهای کاربرمحور دارد و اگر پلتفرم بیالتفات بود، تازه فرایند حقوقی قابل پیگیری است.
۲/ آقایان به خودشان زحمت یک گزارش ساده را نمیدهند و فکر میکنند ما کارمند مواجب بگیرشان هستیم و باید نیروی انسانی دربست بگذاریم و بجایشان گزارش از محتواهای فاخرشان!! در پلتفرم #آپارات تهیه کنیم.
۳/ نه برادر! اینجا فضای مجازی است، صداوسیما نیست که هر چه بخواهید با پول و مالیات مردم و سؤمدیریتتان، ماشین خشم و بی اعتمادی بسازید و کسی هم نگوید بالای چشمتان ابروست.
۴/ شما به سازمان مطبوعتان برسید که در وضعیت اضمحلال رسانهای و فروپاشی اعتماد قرار دارد، تکرار بازپخش سریالهایش ۲ رقمی شده و تبلیغات هر شرکتی را که پخش میکند اثر معکوس و منفی میگذارد.
فضای مجازی را بگذارید برای مردم بماند.»
پیمان جبلی رییس صداوسیما به ایسنا گفته بود: بخش حقوقی ما نه فقط از آپارات که از هر حوزهای که قوانین را زیر پا بگذارد، شکایت میکند.
///.