انیمیشن «لوپتو» در کمتر از یک ماه اکران، توانست با جذب ۱۸۵ هزار مخاطب کودک و نوجوان در سینماهای سراسر کشور به فروش چهار میلیارد و هفتصد میلیون تومانی دست یابد.

چارسو پرس: با گذشت قریب به یک ماه از آغاز اکران انیمیشن سینمایی «لوپتو»، فروش این انیمیشن با تکیه بر جذب ۱۸۵ هزار مخاطب کودک و دانش‌آموز از سراسر کشور، به مرز فروش ۵ میلیارد تومان رسیده است.

«لوپتو» همزمان با شروع سال تحصیلی تمرکز ویژه‌ای بر اکران‌های مدارس کرد و طبق آمار سهم دانش‌آموزان سراسر کشور از فروش این انیمیشن ۳۶ هزار مخاطب و ۷.۶۰٠.٠٠٠.٠٠٠ ریال بوده که به عبارتی برابر با ۲۰% مخاطبان و ۱۶% فروش آن است.

این انیمیشن به کارگردانی عباس عسکری و تهیه‌کنندگی محمدحسین صادقی و احسان کاوه، تاکنون ۱۵۰۰ سانس اکران دانش‌آموزی در سراسر کشور داشته است. استان‌های تهران، مشهد، اصفهان و شهرکرد پیشتاز میزان استقبال مدارس از این انیمیشن بوده‌اند.

انیمیشن «لوپتو» از ۱۱ آبان با شعار «شادی ساختنی است» توسط پخش بهمن سبز روی پرده سینماهای کشور رفت و در طول مدت اکران خود توانست صدرنشین گیشه ماهانه سینماهای ایران شود.

به مناسبت پیروزی تیم ملی ایران در مسابقات جام جهانی و با ارائه کد تخفیف IRAN۲۰۲۲ مخاطبان می‌توانند با تهیه بلیت انیمیشن سینمایی «لوپتو» از سامانه گیشه۷، این انیمیشن سینمایی را در روزهای شنبه تا دوشنبه ۵ تا ۷ آذر، با ۳۰% تخفیف در سینماهای سراسر کشور تماشا کنند.

«لوپتو» اثری موزیکال، شاد و مهیج و نخستین محصول مرکز انیمیشن سوره است که با تکنیک سه بعدی و برگرفته از قصه و فضایی کاملا ایرانی و در استودیوی فراسوی ابعاد توسط هنرمندان جوان کرمانی تولید شده است.