نمایش مردن با دهان باز با فقط چهارده اجرا در تالار سنگلج از حرکت باز ماند !!!

 پایگاه خبری تئاتر: شواهد حکایت از توقیف اجراهای نمایش " مردن با دهان باز " به نویسندگی محمد وفائی و کارگردانی دلارا نوشین دارد . این نمایش که کار خود را با برپائی آئین گشایش و شب چراغ پرشوری با حضور هنرمندان طراز اول و پیشکسوتان از دوازدهم آذر ماه 93 روی صحنه تالارسنگلج آغاز کرد پس از چهارده اجرا در جمعه  28 آذر، متوقف و از صحنه کنار گذاشته شده است

به گزارش سایت خبری تئاتر قرار است از سوم دی ماه نمایش " ماجرای به شوی رفتن بانوگشسب دختر رستم دستان" در سنگلج اجراشود. در صورتی که بنا بر ادامه اجراهای این نمایش تا اواسط دی ماه بود ، که اخبار منتشر شده در سایتهای خبری و مطبوعات شاهد بر این امر می باشد . شنیده ها حاکی از این است که هنوز هیچ دلیل واضحی بر این جریان اعلام نشده است و گمانه زنی ها مبتنی بر اعمال فشار بر مسئولین امر برای اجرا رفتن گروه بعدی است .

اما سوال اینجاست چرا چنین اثری باید به این شکل ناگهانی متوقف شود ؟!؟ یک اثرمذهبی و سنتی که مورد توجه مخاطب و ... قرار گرفته است به چه انگیزه ائی باید حذف و توقیف شود ؟ و در نهایت پاسخگوی این همه آشفتگی و بی برنامگی و کنشهای غیر قانونی کیست ؟!؟

در این نمایش بازیگرانی چون : شمسی فضل الهی، اکبر رحمتی ، سیروس اسنقی ، مژگان خالقی و امیر اسماعیلی ایفای نقش می کنند