علی سرابی که از نیمه دوم مهرماه به طور همزمان در دو نمایش بازی می‌کند، گفت: تا آخر سال دیگر در نمایش جدیدی بازی نخواهم کرد.
 

پایگاه خبری تئاتر:  این بازیگر تئاتر ادامه داد: خوشبختانه امسال برایم سال خوبی بود و توانستم با بسیاری از هنرمندان بزرگ تئاتر و سینما که همیشه برایم قابل احترام بوده‌اند، همکاری کنم اما حجم بالای این کارها باعث شده بشدت خسته شوم و مطمئنم تا پایان سال کار دیگری نخواهم پذیرفت.

او که از نیمه دوم مهرماه به طور همزمان در دو نمایش «روایت ناتمام یک فصل معلق» کار هومن سیدی و «قرار» به کارگردانی سیامک احصایی بازی می‌کند، اضافه کرد: حدود یک سال و نیم پیش هومن سیدی از من قول گرفت در یکی از نمایش‌هایش بازی کنم و بعد متن «روایت ...» را نوشت و از همان آغاز یکی از نقش‌ها را برای من نوشت. من هم چون متن نقش را دوست داشتم در سه جلسه تمرین حضور داشتم اما بعد مشغله کاری‌ام و همین طور مکان اجرای این نمایش که کافه تریای تئاتر شهر بود، باعث شد از بازی در این نمایش صرف نظر کنم، چون معتقدم کافه تریای تئاتر شهر فضایی است که به دانشجویان تعلق دارد و ما نباید جای آنان را تنگ کنیم.

سرابی اضافه کرد: در اجرای اول این نمایش، هوتن شکیبا بازی کرد اما چون در اجرای دوم، درگیر کار دیگری بود و از آنجا که سالن اجرا هم عوض شد، هومن سیدی بار دیگر پیشنهاد همکاری داد و من این بار پذیرفتم

علی سرابی که در چند ماه گذشته نقش‌های دشواری در نمایش‌های «برهان»، «مرد باشی» آثار محمد یعقوبی و «ترانه‌های قدیمی» کار محمد رحمانیان داشته است، افزود: در سه نمایش قبلی نقش‌های بسیار سختی داشتم که خستگی زیادی برایم به همراه داشت، اما در دو نمایش جدیدی که پیش رو دارم، قصد ندارم کار پیچیده‌ای انجام دهم و برایم صرفا تجربیات تئاتری است.