نمایش «جشن نیکوکاری» به کارگردانی امیر مهندسان که درباره برگزاری یک مراسم جشن در روستایی کوچک است اجرای خود را از سوم دی ماه در تماشاخانه استاد مشایخی آغاز کرده است.

 چارسو پرس:  امیر مهندسان کارگردان این اثر نمایشی گفت: نمایشنامه «جشن نیکوکاری» به نویسندگی آلن ایکبرن و ترجمه سیروس ابراهیم زاده است و برای اولین بار است که در ایران ترجمه و اجرا می شود. قرار بود خود آقای ابراهیم زاده این متن را به صحنه ببرد اما به دلیل سفری که به خارج از ایران داشت طی صحبت هایی که با وی انجام دادیم، پذیرفت که گروه نمایش ما این اثر را به صحنه ببرد.

وی ادامه داد: این نمایش فضایی فانتزی کمدی دارد و کل موقعیت اثر در یک چادر بزرگ اتفاق می افتد که قرار است برای برگزاری یک جشن نیکوکاری آماده شود. در این نمایش همسر شهردار قرار است برای یک مراسم نیکوکاری به روستایی آمده و در آنجا سخنرانی کند اما کارهای این جشن عقب افتاده و همه اتفاقات دست به دست هم می دهند تا این جشن به هم بخورد و کل شهر از اتفاقی که نباید باخبر شوند، اطلاع می یابند.

این کارگردان تئاتر در پایان متذکر شد: این نمایش سومین اثر گروه نمایش ما با نام «شنل» است. پیش از این نمایش «آدم برفی» را در تماشاخانه پارین و جشنواره تئاتر شهر و «مرحوم» را به عنوان اولین نمایش تماشاخانه استاد مشایخی اجرا کرده بودیم که خوشبختانه با استقبال روبرو شد. این نمایش نیز اجرای خود را از چهارشنبه سوم دی ماه آغاز کرده که امیدوارم با استقبال روبرو شود.

نمایش «جشن نیکوکاری» از 3 تا 19دی هر شب ساعت 19:15 در تماشاخانه استاد مشایخی (مان) روی صحنه می رود. بابک جعفریه، نگار زارع، فردین شاه حسینی، آیلین کیخایی و رضا حکمی به عنوان بازیگر در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

تماشاخانه استاد مشایخی در خیابان انقلاب، ضلع شمال غرب چهارراه ولیعصر، جنب داروخانه، پلاک 1478 واقع شده است.