روزنامه آرمان ملی نوشت: جدی‌‌ترین گمانه‌‌ای که در تحلیل رفتارهای مهران رجبی می‌‌توان مطرح کرد، برنامه او برای ورود به مجلس دوازدهم است. او به‌‌خوبی توانسته در میان اصولگرایان مدعی انقلابی‌‌گری خودنمایی کند. بنابراین مهره خوبی برای حضور در لیست انتخاباتی است.

چارسو پرس: روزنامه آرمان ملی با اشاره به انتخاب مهران رجبی به عنوان داور جشنواره فیلم عمار، احتمال نامزدی او برای انتخابات دور دوازدهم مجلس را مطرح کرده است.

به گزارش آرمان ملی، بی‌‌تردید انتخاب مهران رجبی که سابقه بازیگری زیادی در فیلم‌‌ها و سریال‌‌های طنز دارد به‌عنوان داور جشنواره عمار دلیلی جز تقدیر از سیاست‌‌های او ندارد. در حالی‌که برخی از سینماگران در حوادث اخیر ترجیح دادند، سکوت کنند .مهران رجبی شرایط پیش آمده را فرصت برای خودش دانست و حتی اتهاماتی را متوجه همکاران سابق خودش کرد. 

در ادامه این گزارش آمده است: جدی‌‌ترین گمانه‌‌ای که در تحلیل رفتارهای مهران رجبی می‌‌توان مطرح کرد، برنامه او برای ورود به مجلس دوازدهم است. او به‌‌خوبی توانسته در میان اصولگرایان مدعی انقلابی‌‌گری خودنمایی کند و از سوی دیگر نشان داد از انتقاد به رقیب ابایی ندارد. بنابراین مهره خوبی برای حضور در لیست انتخاباتی است. نکته قابل تامل شباهت‌‌های رفتاری او با محمود احمدی‌نژاد است به‌عنوان نمونه بدون درنظرگرفتن فضای موجود اظهارات قابل تاملی می‌‌کند. 


منبع: روزنامه آرمان ملی