اشکان صادقی قصد دارد نمایش «یرما» نوشته فدریکو گارسیا لورکا را در قالب اثری موسیقایی نمایشی در فرهنگسرای نیاوران به صحنه ببرد.

چارسو پرس:  اشکان صادقی بازیگر و کارگردان تئاتر درباره فعالیت‌های اخیرش مهر گفت: در تدارک روی صحنه بردن نمایش «یرما» نوشته فدریکو گارسیا لورکا هستم. اسفند ماه قرار است این نمایش مورد بازبینی قرار گیرد تا در صورت تایید نیمه اول سال 94 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران این نمایش را به صحنه ببرم.

وی افزود: در حال حاضر مراحل پیش تولید و انتخاب عوامل و گروه موسیقی کار در حال انجام است. این نمایش در واقع یک کنسرت تئاتر است و بخش موسیقایی آن پررنگ‌تر از بخش نمایشی‌اش خواهد بود.

کارگردان نمایش «گونگولا» ادامه داد: یک خواننده اسپانیش‌خوان در این نمایش حضور خواهد داشت و کل بخش درام اثر بدون دیالوگ روایت می شود، در حقیقت در این اجرا موسیقی حرف اول را می‌زند. تاکنون حضور رویا بختیاری در نقش یرما و پرنده علائی که در نمایش پیشین من نیز حضور داشت در این نمایش قطعی شده است.

صادقی تابستان امسال نمایش «گون گولا» که داستان زندگی یک بازیگر را از زمان جوانی تا پیری و در طول سه‌فصل روایت می‌کرد در تالار انتظامی به صحنه برده بود.