رییس مجموعه تئاتر شهر با اشاره به مشورت با طراحان صحنه تئاتر در بازسازی تالار قشقایی از اختلاف نظر با این طراحان در بازسازی و توقف موقت بازسازی این تالار خبر داد.

چارسو پرس:  پریسا مقتدی درباره وضعیت بازسازی تالار قشقایی مجموعه تئاترشهر گفت: در راستای استفاده از نقطه نظرات و نگاه کارشناسانه انجمن طراحان صحنه تئاتر، با این انجمن در بازسازی تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر مشورت کردیم. طی مشورت‌های انجام شده با طراحان صحنه تئاتر آنها نظرات خاص خودشان را داشتند که این اختلاف نظرها در دست بررسی است.

وی تأکید کرد: طراحان صحنه تئاتر طرحی را درباره بازسازی سالن قشقایی مجموعه ارائه دادند که طی آن جایگاه تماشاگر و صحنه نسبت به وضعیت فعلی باید تغییر کند. برای اینکه به لحاظ سازه تئاتر شهر، ایمنی و پارامترهای آتش‌نشانی بررسی‌های لازم روی طرح طراحان صحنه تئاتر انجام شود و به یک نقطه نظر مشترک برسیم، بازسازی سالن قشقایی را به طور موقت متوقف کردیم.

رئیس مجموعه تئاتر شهر ادامه داد: این تصمیم با مجوزی که معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای استفاده از خردجمعی برای رسیدن به نقطه نظری مشترک و کارشناسانه در خصوص بازسازی مجموعه تئاتر شهر داد، گرفته شد.

مقتدی یادآور شد: ما طرح طراحان صحنه تئاتر را برای بازسازی سالن قشقایی در اختیار داریم تا بررسی‌های لازم انجام شود و تنها تا رسیدن به نقطه نظر مشترک، بازسازی سالن قشقایی موقتا متوقف شده است.