بخش صحنه‌ای چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر در سومین روز برگزاری خود میزبان ۶ نمایش است که در بخش های گوناگون روی صحنه می‌روند.

چارسو پرس: روز دوشنبه ۳ بهمن ماه همزمان با سومین روز برگزاری جشنواره تئاتر فجر، تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر میزبان نمایش «مانداک» نوشته و کار محمد قاسمی از شهر ملایر است که در دو نوبت ۱۷ و ۲۰ روی صحنه می‌رود.

تالار چهارسو هم در همین روز شاهد اجرای نمایش «آگنی تاژ» به نویسندگی رسول حق جو و کارگردانی حسین کارگر است که از ماهشهر در این دوره از جشنواره اجرا دارد. این اثر نمایشی در دو نوبت ۱۸ و سی و ۲۰ و سی دقیقه اجرا می‌شود.

تالارهای قشقایی و سایه روز دوشنبه اجرایی ندارند اما تماشاخانه سنگلج شاهد اجرای نمایش «سیمرغ» نوشته محمود مهدوی و کار اکبر صادقی است که از اردبیل در جشنواره شرکت دارد.این اثر نمایشی دو نوبت اجرا در ساعت‌های ۱۷ و ۲۰ دارد.

«امل» نوشته و کار جواد الاسدی از کشور عراق دیگر نمایشی است که در سومین روز جشنواره روی صحنه می‌رود. این نمایش در دو نوبت ۱۷ و ۱۹ در تالار مولوی اجرا می‌شود.

سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر اما میزبان نمایش «مامور خیابان نود و دو» نوشته داود فتحعلی بیگی و کار میثم زندی است. این نمایش که از نوشهر در جشنواره شرکت دارد، در دو نوبت ۱۸ و ۲۰ و سی دقیقه روی صحنه می‌رود.

«آخرین راه» نوشته و کار محسن متین وفا دیگر نمایشی است که روز دوشنبه سوم بهمن ماه در جشنواره اجرا می‌شود. این نمایش در دو نوبت ۱۸ و ۲۰ و سی دقیقه در تالار حافظ روی صحنه می‌رود.