نمایش «کان را که خبر شد خبری باز نیامد» به نویسندگی و کارگردانی ماهی عظیمی از 20 دی ماه لغایت 22 بهمن ماه 93 هر شب ساعت 18 بجز شنبه ها در محل باغ موزه قصر اجرا می شود.

چارسو پرس: نمایش «کان را که خبر شد خبری باز نیامد» داستان 8 مرد متهم به قتل است. این 8 مرد هر کدام روبروی نیمکتی قرار می گیرند که ملاقاتی آنها روی آن نشسته است. آنها برای اولین بار می توانند حقیقت را افشا کنند و آزادی خویش را بدست آورند؛ 8 زندگی که از 8 اعدامی حقیقی گرفته شده است. هیچ دروغی روی این صحنه نخواهد رفت و مخاطب تنها زندگی یک زندانی را دنبال خواهد کرد.

یکی از مهمترین ویژگی های اجرای این نمایش که در فضایی حقیقی و زندگی هایی که از حقیقت گرفته شده اجرا می‌شود، حضور نابازیگرانی همچون حمید موذنی و همسرش هما تنها است که روبروی هم در صحنه حضور دارند و این گروه نمایش را به عنوان بازیگر همراهی می کنند.

این نمایش برای بازیگران و نابازیگران موقعیت یک پروژه نمایش درمانی را محیا می کند و همچنین حضور در موزه زندان قصر، مبحث نمایش کاربردی را میسر می کند. مسیر حرکت مخاطب در این نمایش به شکلی است که تماشا برای او تبدیل به یک تجربه می شود. در این تجربه مخاطب در موقعیت خانواده یک زندانی چشم در چشم زندانی با او هم کلام می شود. 

در این نمایش بازیگرانی چون ایمان اصفهانی، مسعود بلبلی، منصوره پسندیده، حسام توحیدی، طاها تقی زاده، فاطمه حاجیلو، مهشید سیاه تیری، سونیا شیرازی، محمد طهماسبی،مجتبی طالب نژاد، بهرام عباسی فرد، محمد رضا فرزام، نازنین فاطمه واحد، مصطفی کبودی، سارا معماری، حسین منفرد، حمید موذنی، وحید موسوی، سعید نقی لو، ابوالفضل نصیری و نهال یوسفی ایفای نقش می کنند.

نمایش «کان را که خبر شد خبری باز نیامد» به نویسندگی و کارگردانی ماهی عظیمی از 20 دی ماه لغایت 22 بهمن ماه 1393 هر شب ساعت 18 بجز شنبه ها در محل باغ موزه قصر اجرا می شود.

ساختمان زندان سیاسی باغ موزه قصر در انتهای خیابان شهید مطهری بعد از تقاطع خیابان دکتر شریعتی، میدان پلیس واقع شده است.