مدیرعامل مؤسسه توسعه هنرهای معاصر درباره نحوه پرداخت بودجه جشنواره تئاتر فجر تأکید کرد 800 میلیون تومان کمک هزینه گروه‌ها به دبیرخانه جشنواره پرداخت شد.

چارسو پرس: مهدی افضلی مدیرعامل مؤسسه توسعه هنرهای معاصر که دریافت و پرداخت بودجه سی و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از طریق این مؤسسه انجام می‌شود، درباره وضعیت پرداخت بودجه کمک هزینه گروه‌های نمایشی پذیرفته شده برای اجرا در جشنواره سی و سوم به خبرنگار مهر گفت: در همین لحظه که با هم گفتگو می‌کنیم، دکتر اردشیر صالح‌پور دبیر جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و دوستان دیگر در مؤسسه حضور دارند و اقدامات اداری برای پرداخت کمک هزینه گروه‌های نمایشی انجام می‌شود.

وی تأکید کرد: باید مراحل اداری طی شود و ما در حال تنظیم قرارداد مورد نیاز هستیم. امروز 16 دی‌ماه مبلغ 800 میلیون تومان بابت کمک هزینه گروه‌های نمایشی پذیرفته شده برای حضور در سی و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیرخانه جشنواره پرداخت می‌شود.

مدیرعامل مؤسسه توسعه هنرهای معاصر درباره موعد پرداخت بعدی بودجه جشنواره به دبیرخانه تئاتر فجر سی و سوم، افزود: هنوز موعد بعدی پرداخت بودجه به دبیرخانه جشنواره مشخص نیست.

افضلی درباره کل بودجه سی و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر که یک میلیارد و 800 میلیون تومان است، یادآور شد: ما در تلاش هستیم که حدود 15 تا 20 درصد به بودجه جشنواره افزوده شود که این امر را از طریق صرفه‌جویی از منابع دیگری که در مؤسسه داریم، انجام خواهیم داد.

سی و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از 1 تا 12 بهمن‌ماه برگزار می‌شود و این در حالی است که کمک هزینه گروه‌های نمایشی از 15 دی‌ماه پرداخت می‌شوند.