نمایش آرامسایش به کارگردانی محمد حاتمی، در روزهای 17، 18 و 19 دی ماه ساعت 20 با اجرای رضا یزدانی در سالن شهید انصاری (وارش) مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء رشت به روی صحنه می‌رود.

چارسو پرس: محمد حاتمی نمایش «آرامسایش» را به همراه اجرای زنده رضا یزدانی سه شب در شهر رشت به روی صحنه خواهد برد.            

نرگس محمدی، علیرضا مهران، پژمان جمشیدی، الهام دهقانی، شهرام قائدی، روح الله کمانی، آزاده زارعی و عماد سالکی از جمله بازیگران این نمایش هستند. محمد حاتمی نیز علاوه بر نگارش و کارگردانی نمایش در آن به ایفای نقش می پردازد. دراماتورژی این اثر را هم آرش پارساخو انجام می‌دهد.

به گفته رئیس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت، بهار 92 و 93 نیز این شهرستان میزبان حاتمی و نمایش «سه گانه اورنگ» بوده و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.

نمایش «آرامسایش» به نویسندگی و کارگردانی محمد حاتمی و موسسه فرهنگی و هنری پویندگان تدبیر و امید و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت در روزهای  17، 18 و 19 دی ماه 93 ساعت 20 در سالن شهید انصاری مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت میزبان علاقمندان نمایش و موسیقی راک خواهد بود.

گفتنی است، حاتمی مهر ماه امسال نمایش آرامسایش را در تالار شمس به روی صحنه برده بود. رضا یزدانی هم 10 دی ماه امسال آلبوم جدیدش با عنوان «سلول شخصی» را روانه بازار کرده و 15 دیماه هم دو کنسرت در برج میلاد داشته است.

برای خرید بلیط‌های 30 و 40 هزارتومانی نمایش آرامسایش در رشت، می‌توانید به صفحه نمایش در سایت ایران کنسرت مراجعه کنید.