نمایش «اقدام علیه لعنت دهم» به نویسندگی و کارگردانی علی نرگس نژاد روی صحنه می رود.

چارسو پرس: علی نرگس نژاد کارگردان تئاتر کشورمان ضمن اعلام این خبر گفت: داستان این نمایش درباره خبرنگاری است که در وضعیتی گرفتار آمده و در این شرایط مجبور به سر بریدن خروسی می شود اما....

این نویسنده و کارگردان درباره ایده و نگارش این اثر نمایشی گفت: به نوعی خواسته ام با دوباره نویسی این نمایشنامه، حساسیت های حرفه خبرنگاران را در یک اثر نمایشی نشان دهم.

وی در خصوص انتخاب اکبر آئین به عنوان بازیگر این نمایش و اجرای اولیه این نمایش در یاسوج گفت: از آنجا که از سوی مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی یاسوج شرایط خوبی  پیشنهاد شد لذا تصمیم گرفتم تا باردیگر با اکبر آیین که بازیگر قدیمی ام بود، نمایشی را به صحنه ببرم.

این کارگردان تآکید کرد: قرار است طی ماه‌های آینده در تهران اجرا داشته باشیم و طبق برنامه ریزی گروه ، بعد از اجرای نمایش در ایران به چند کشور اروپایی نیز خواهیم رفت.

بر اساس این خبر «اقدام علیه لعنت دهم» به نویسندگی وکارگردانی علی نرگس نژاد و با بازی اکبر آیین از 18 تا 21 دی ماه در شهر یاسوج، سالن حسین پناهی، به آدرس میدان معلم ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی روی صحنه خواهد رفت.

نرگس نژاد پیش از این، آثار گوناگونی همچون «خانه سربی» در سالن اصلی تئاتر شهر، «جیره بندی پر خروس برای سوگواری» در سالن چهارسو، «بادی که تو را خشک کرد مرا برد» در تالار حافظ و چندین اثر دیگر را نویسندگی و کارگردانی کرده است.