نمایشنامه‌خوانی «مرد برهنه و مرد فراک پوش» با حضور فاطمه معتمدآریا و با هدف کمک به درمان اصغر شاهوردی صدابردار سینما که در حادثه‌ای دچار قطع نخاع شده است، برگزار شد.

چارسو پرس: نمایشنامه «مرد برهنه و مرد فراک پوش» با حضور فاطمه معتمد آریا به عنوان میهمان ویژه به صورت تک اجرا در فرهنگسرای "ابن‌سینا" روخوانی و این برنامه به اصغر شاهوردی و همسرش تقدیم شد.

این نمایشنامه نوشته داریو فو، با ترجمه جمشید کاویانی و کارگردانی مهدی سلیمانی منصور شامگاه 5شنبه 18 دی 93 نمایش‌نامه خوانی شد.

این نمایشنامه‌خوانی با نقش‌خوانی ارژنگ امیرفضلی، امیرحسین صدیق، رضا تفکری، مهدی سلیمانی منصور، پوریان میاندهی، مریم باقری ، آزاده اکبری و موسیقی شاهد سبحانی و پیام مصلح از طرف گروه و با قرائت تقدیم‌نامه توسط هنرمند سینمای ایران فاطمه معتمد آریا به اصغر شاهوردی و همسرش اشرف افشاری تقدیم شد.

فاطمه معتمد آریا در انتهای نمایشنامه‌خوانی و در بین تشویق‌های حضار روی صحنه و کنار عوامل رفت و گفت: «با تشکر از عوامل این نمایشنامه‌خوانی زیبا که شبی خوب را برای همگی ما رقم زدند، این اجرا را به همسر همکار عزیزمان اصغر شاهوردی صدابردار سینما که چند سال پیش براثر سانحه تصادف دچار قطع نخاع شدند، تقدیم می‌نماییم.»

این بازیگر تئاتر و سینما ادامه داد: «از تمامی دست‌اندرکاران حوزه سینما و فرهنگ و دولتمردان استدعا دارم درصورت امکان به جهت رفاه حال خانواده شاهوردی و همچنین همسر فداکار ایشان بانو اشرف افشاری و برای درمان اصغر شاهوردی از هیچ کمک دریغ نکرده تا با اعزام ایشان به خارج از ایران، مقدمات بهبودی او فراهم شود.»

این نمایشنامه خوانی با حمایت شرکت "آتیه‌سازان مهر" و محمد صنعت تولید کننده محصولات غذایی برگزار شد.

 اصغر شاهوردی بیش از 5 سال است که در پشت صحنه‌ی یک فیلم دچار سانحه شده است.