نادر برهانی مرند اعلام کرد: پس از جشنواره فجر «پاییز» را در سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر اجرا می‌کنم.

چارسو پرس: به نقل از روابط عمومی تماشاخانه ایرانشهر:  نادر برهانی مرند در گفتگویی اعلام کرد: پس از جشنواره فجر «پاییز» را در سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر اجرا می‌کنم.

او در این‌باره یادآوری کرد: قرار بود امسال نمایش‌های «پاییز» و «زمستان» را در دو سانس جدا و پشت سرهم اجرا کنم که در واقع «زمستان» ادامه داستان «پاییز» بود، اما به دلیل شرایط و مشکلات جسمانی که برایم پیش آمد نتوانستم «زمستان» را تا این لحظه تمام کنم‌.
این نمایشنامه‌نویس اضافه کرد: نمایش «زمستان» قصه جدید خانواده «پاییز» پس از 10 سال بود که با توجه به شرایط و تغییرات در همان نمایش قدیمی اعمال کردم و احتمالا نمایش کامل «زمستان» را به صورت کتاب منتشر خواهم کرد.
برهانی‌مرند ادامه داد: تا کنون حضور امیر جعفری‌، ناهید مسلمی‌، ستاره پسیانی، نوید محمدزاده و بهرام افشاری در این نمایش قطعی شده و هماهنگی‌هایی هم با حمیدرضا آذرنگ در حال انجام است تا اگر بتواند وقتش را با توجه به سریال‌هایی که در حال اجرا دارد هماهنگ و او نیز در این نمایش بازی کند.
بنا بر این گزارش ، نادر برهانی‌مرند حدود 10 سال پیش برای اولین‌بار نمایش «پاییز» را اجرا کرد و قصد داشت امسال این نمایش را با همان شکل قبلی همانند یک فلاش‌بک به گذشته اجرا کند.