جشنواره تئاتر عروسکی تلویزیونی به میزبانی شبکه کودک از هنرمندان این رشته دعوت کرده است تا داستان‌های کودکانه خود را در این رویداد شرکت بدهند.

چارسو پرس: به نقل از روابط عمومی رویداد، جشنواره تئاتر عروسکی تلویزیونی «عروسک‌خونه» با انتشار فراخوان دعوت از گروه‌های نمایشی، کار خود را آغاز کرده است.

این جشنواره به میزبانی شبکه کودک از هنرمندان آثار نمایشی عروسکی در سراسر کشور دعوت می‌کند تا با داستان‌های کودکانه‌ و در قالب تئاتر عروسکی تلویزیونی در این رویداد ملی شرکت کنند.

علاقه‌مندان شرکت در جشنواره‌ «عروسک‌خونه» می‌توانند یک نمونه اثر، یک نمایشنامه‌ ۱۵ دقیقه‌ای و طرح یا تصویر عروسک خود را به دبیرخانه‌ جشنواره، به شماره تلفن ۰۹۱۰۸۹۹۴۳۱۷ در نرم‌افزارهای ایتا و روبیکا ارسال کنند.

آثار ارسالی پس از بررسی اولیه، برای شرکت در رقابت برنامه تلویزیونی «عروسک‌خونه» دعوت خواهند شد.

مهلت ارسال اثر به این جشنواره تئاتر عروسکی تا ۵ اسفند ماه امسال خواهد بود. همچنین به ۳ اثر برگزیده تا سقف ۶۰ میلیارد ریال معادل ۶ میلیارد تومان اعتبار ساخت اثر عروسکی در شبکه کودک تعلق خواهد گرفت. براین اساس، گروه اول تا سقف ۳۰ میلیارد ریال، گروه دوم تا سقف ۲۰ میلیارد ریال و گروه سوم تا سقف ۱۰ میلیارد ریال اعتبار ساخت دریافت می‌کند.

تمامی آثاری که به بخش مسابقه راه پیدا می‌کنند در قالب برنامه‌ تلویزیونی «عروسک‌خونه» در ایام عید از شبکه‌ کودک سیما پخش خواهند شد.