بابک خواجه پاشا کارگردان فیلم برنده سیمرغ «در آغوش درخت» درباره اکران این فیلم اظهار داشت: ارزش سینمای هنر و تجربه بسیار بالاست اما به نظر من این فیلم شاخصه‌های اکران در این گروه را ندارد.

چارسو پرس: بابک خواجه‌پاشا درباره اکران فیلم سینمایی «در آغوش درخت» به کارگردانی خودش و تهیه کنندگی سجاد نصرالهی، محمدرضا مصباح،سازمان سوره و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که برای اولین بار در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر روانه پرده نقره‌ای شد، عنوان کرد: من مطمئنم که مخاطبان این فیلم در شهرستان‌ها و تهران از سالن راضی بیرون آمده‌اند و قطعا همینگونه، «در آغوش درخت» خودش را تبلیغ خواهد کرد، چون این فیلم برای خانواده است.

او ادامه داد: اگر خانواده ها برای دیدن این فیلم به سینماها بروند، قطعا گیشه ما پر می‌شود زیرا که در این روزها بیشتر فیلم‌ها دارای مخاطب انفرادی هستند و مخاطب خانواده کمتری دارند.

خواجه پاشا درباره نظرش پیرامون اکران این فیلم در سینماهای هنر و تجربه گفت: فیلم ما از این مبحث و شاخصه های فیلم های هنر و تجربه عبور کرده است. بنده سال‌ها فیلم و سریال تلویزیونی ساختم و حتی کار دستیاری و غیره را انجام داده‌ام. با اینکه ارزش سینمای هنر و تجربه بسیار بالاست اما به نظر من این فیلم شاخصه‌های اکران در این گروه را ندارد.

برنده جایزه بهترین فیلمنامه بخش سودای سیمرغ و بهترین کارگردانی فیلم اول فجر۴۱ در پایان تصریح کرد: «در آغوش درخت» فیلم تجربی نیست حتی از لحاظ دکوپاژ نیز به صورت کلاسیک کار شده است، همچنین فیلمنامه در تعلیق، شروع، میانه و پایان درست پیش رفته و سعی نکرده است در آن دسته قرار بگیرد.

این فیلم، روایتی ملتهب، دراماتیک و شاعرانه را از تلاش برای حفظ بقای یک عشق از دست رفته به تصویر می‌کشد.

در این اثر سینمایی مارال بنی آدم و جواد قامتی به عنوان دو نقش اصلی حضور دارند و روح الله زمانی، اهورا لطفی و رایان لطفی  سایر بازیگران این فیلم سینمایی را تشکیل می‌دهند.

«در آغوش درخت» اولین همکاری سازمان سینمایی سوره و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.


منبع: خبرگزاری صبا