مدیر کل دفتر نظارت بر عرضه و نمایش سازمان سینمایی کشور در پی انتشار خبری مبنی بر تولید یک فیلم ضد ایرانی با عنوان «شوالیه سیاه» توضیحاتی ارایه کرد.

چارسو پرس: به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، روح‌الله سهرابی در خصوص توضیح مباحث مطرح شده در برخی از رسانه‌ها در خصوص «شوالیه سیاه» گفت: پس از بررسی خبر منتشر شده در راستای تنویر اذهان مخاطبین دغدغه‌مند و علاقمندان به سینما به اطلاع می‌رساند فیلم ویدیویی «شوالیه سیاه» به کارگردانی آل ابراهیم دهکردی در خردادماه ۱۴۰۰ پروانه ساخت گرفته و پس از تولید در شهریورماه ۱۴۰۱ موفق به اخذ پروانه نمایش ویدیویی از شورای فیلم‌های ویدیویی شده است.

وی افزود: این اثر پیش از این به تایید اعضای شورا رسیده و هیچگونه مغایرتی با اصول و ارزش‌های دینی ندارد و آنچه در اخبار مطرح شده، صرفا یک اشتباه بوده و تکرار مداوم آن ناشی از شیطنت رسانه‌ای است.
سهرابی در بخش دیگری از این مصاحبه تاکید کرد: بنده اطمینان می‌دهم چنین فیلمی تولید نشده و بررسی‌های ما نشان می‌دهد اساسا فیلمی با این مضمون از سازمان سینمایی مجوز نگرفته است. فیلم مورد بحث همان فیلم ویدیویی «شوالیه سیاه» است که کاملا متفاوت و مغایر با ادعاهای مطرح شده است.