با پایان یافتن جشنواره چهل و یکم، فروش «بخارست»، «ملاقات خصوصی»، «چپ راست»، «لوپتو»، «پالتو شتری» و «جزیره فضایی» مجموعاً بیش از ۹ میلیارد تومان طی ۷ روز فروش داشت.

چارسو پرس: با پایان یافتن جشنواره چهل و یکم فیلم فجر، خبر خوشی که می‌تواند به قول اهل سینما رونق را به گیشه بازگرداند و امید بخش باشد، همین فروش ۹ میلیارد تومانی طی ۷ روز است. فیلم سینمایی «بخارست» به کارگردانی سید مسعود اطیابی که ۲۴ آبان ماه به اکران درآمد، در مجموع ۱۱۱۶۴۸ بلیت در ۳۴۳ سالن و ۳۴۳۵ سانس به مبلغ ۳۴,۹۰۱,۵۳۵,۰۰۰ ریال فروخت.


فیلم سینمایی «ملاقات خصوصی» در رتبه دوم آمار هفتگی قرار دارد. این سینمایی به کارگردانی امید شمس که از ۱۳ دی ماه اکران شده، در ۳۰۵ سالن طی ۲۷۸۸ سانس، توانست ۶۵۱۱۳ بلیت به مبلغ  ۲۲,۳۰۷,۰۵۷,۵۰۰ ریال بفروشد.

گیشه سینماها بعد از پایان جشنواره بیش از ۹ میلیارد فروختند


فیلم سینمایی «چپ راست» که آن در سینمای طنز می‌گنجد، که از ۲۱ دی ماه امسال روی پرده نقره‌ای آمده، به کارگردانی حامد محمدی، در جایگاه سوم قرار دارد و در ۳۱۵ سالن و طی ۲۴۶۲ سانس توانسته است ۴۷۴۸۸ بلیت را به قیمت ۱۵,۹۴۴,۴۳۲,۵۰۰ ریال به فروش برساند.


انیمیشن «لوپتو» همچنان جزو پرفروش‌هاست و در جایگاه چهارم قرار دارد. این انیمیشن به کارگردانی عباس عسگری از هفته پیش تا امروز در ۲۶۱ سالن با ۱۲۷۶ سانس ۳۱۹۷۶ بلیت به اعتبار ۷,۳۸۵,۰۳۰,۰۰۰ ریال فروخته است.

گیشه سینماها بعد از پایان جشنواره بیش از ۹ میلیارد فروختند


«پاتو شتری» از دیگر سینمایی‌هایی است که اخیرا اکران شده. این فیلم که چهارم بهمن ماه اکران شد، خیلی زود جایش را در میان رقبایش باز کرد و در این هفته به رتبه پنجم رسید و جزیره فضایی را پشت سر گذاشت. این فیلم به کارگردانی مهدی علی‌میرزایی در ۱۶۱ سالن و ۸۵۳ سانس با فروش ۱۲۳۱۰ بلیت به مبلغ ۳,۹۶۵,۶۹۷,۵۰۰ دست یافت.
«جزیره فضایی» به کارگردانی سید جواد هاشمی که چندی پیش با همشهری آنلاین هم گفت‌وگو کرد، همچنان جزو پرفروش‌هاست و به قول خودش به رغم اجحاف تلویزیون همچنان می‌فروشد. این فیلم در ۷ روز گذشته در ۲۲۶ سالن با ۹۲۸ سانس ۱۵۳۹۹ بلیت به مبلغ ۳,۹۳۳,۸۰۷,۵۰۰  فروخت. «جزیره فضایی»(تورنادو۲) که از ۲۹ آذر ماه اکران شده است، پیش از «پسر دلفینی»، «بام بالا»، و «ابلق» در جایگاه ششم قرار دارد.

گیشه سینماها بعد از پایان جشنواره بیش از ۹ میلیارد فروختند


آمار این گزارش تا ساعت ۱۹ روز شنبه استخراج شده است.