ابوالفضل کاهانی از آماده سازی نمایش «پذیرایی» با حضور بازیگرانی چون رامین سیاردشتی و نادر فلاح که به تمرین های یک گروه تئاتری می پردازد برای حضور در بخش نسل نو جشنواره تئاتر فجر خبر داد.

چارسو پرس:  ابوالفضل کاهانی که نمایش «پذیرایی» را برای حضور در بخش نسل نو جشنواره تئاتر فجر آماده می کند گفت: این نمایش مشروط به بازبینی مجدد بود که این بازبینی نیز چند روز قبل انجام شد و بازبین ها اصلاحاتی به کار وارد کردند که درحال اعمال این تغییرات هستیم. نمایش به جز این تغییرات اندک تقریبا آماده است و تمرین ها برای حضور در جشنواره تئاتر فجر صورت می گیرد.

وی یادآور شد: نمایش «پذیرایی» بدون دکور اجرا می شود و 15 بازیگر دارد. البته تا اجرا نشدن نمایش در حضور تماشاگر نمی توانم بگویم که کار صد درصد آماده است. تا واکنش مخاطب را نبینیم نمی‌توان کار را آماده تلقی کرد. در این اجرا مشارکت مخاطب به معنای سهیم شدن در کار است و بدون این حضور کار بسته نمی شود.

کاهانی درباره داستان نمایش توضیح داد: فضای نمایش فضای یک تمرین تئاتر است و داستان نیز به مراحل تمرین و گفتگوی یک گروه تئاتری اشاره دارد که در حال آماده‌‌سازی نمایشنامه ای به نام «پذیرایی» هستند. این نمایش پیش از این «ازدواج موقت» نام داشت اما برای حضور در جشنواره به «پذیرایی» تغییر نام داد.

کارگردان نمایش «جشن بیخودی» در پایان صحبت هایش بیان کرد: «پذیرایی» در یک فضای رئالیستی و در یک پلاتو تمرین اتفاق می افتد بنابراین برای اجرا احتیاجی به طراحی صحنه ندارد. به ستاد برگزاری جشنواره پیشنهاد اجرا در سالن چهارسو را داده ام اما نمی‌دانم با توجه به سالن هایی که امسال جشنواره در اختیار ندارد این نمایش در کدام تالار به صحنه خواهد رفت. به تازگی نیز معصومه بافنده جایگزین الهام کردا در این نمایش شده است.

نادر فلاح، معصومه بافنده، سوگل قلانیان، فروغ قجابگلی، رضا اخلاقی، مجید یوسفی، باسط رضایی، سعید زاعی، علی باقری و رامین سیار دشتی بازیگران این نمایش هستند.

سی و سومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به دبیری اردشیر صالح پور از ۱ تا ۱۲ بهمن ماه برگزار خواهد شد.