فیلم سینمایی «خوابم میاد» ساخته رضا عطاران در شبکه نمایش خانگی در دسترس عموم قرار گرفت.

چارسو پرس: «خوابم میاد»، اولین فیلم سینمایی رضا عطاران در مقام کارگردان، توسط پلتفرم فیلم‌نت در شبکه نمایش خانگی عرضه شد.

«خوابم میاد» محصول سال ۱۳۹۰ است و داستان معلمی به نام رضا را روایت می‌کند که به میانسالی رسیده و هنوز نمی‌تواند با زنان ارتباط برقرار کند. او با دختری پاستیل فروش آشنا و به انجام کارهایی ترغیب می‌شود که باب میلش نیست.

علاوه بر خود عطاران، بازیگران دیگری چون اکبر عبدی، مریلا زارعی، ویشکا آسایش، سروش صحت، ناصر گیتی‌جاه، اصغر سمسارزاده، حسین محب اهری و فاطمه هاشمی در «خوابم میاد» نقش‌آفرینی کرده‌اند. محمدرضا تخت‌کشیان هم این فیلم را تهیه کرده است.

عطاران پیش از ساخت «خوابم میاد» سال‌ها در تلویزیون فعالیت کرده بود و تجربه ساخت هشت مجموعه را در کارنامه داشت.

اولین فیلم بلند رضا عطاران در مقام کارگردان اولین‌بار در سی‌امین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر حضور یافت و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را برای اکبر عبدی و دو جایزه از بخش نگاه نو (بهترین کارگردانی) را برای رضا عطاران و لوح تقدیر بهترین بازیگر مرد را برای ناصر گیتی‌جاه به همراه داشت.

«خوابم میاد» از خرداد ۱۳۹۱ به‌طور عمومی به نمایش درآمد و با فروشی بالغ بر ۲.۵ میلیارد تومان در سطح کشور به دومین فیلم پرفروش سال تبدیل شد.