نمایش «ماهی قرمز» نوشته و کارگردانی الیزا اورامی و بازی اردلان شجاع کاوه و آرزو روشناس خود را برای اجرای عمومی در نیمه اول سال 94 آماده می کند.

چارسو پرس: الیزا اورامی نویسنده و کارگردان تئاتر گفت: در حال آماده سازی نمایش «ماهی قرمز» که از نوشته های خودم است برای حضور در جشنواره تئاتر فجر بودم اما ترجیح دادم بنا به دلایلی از حضور در جشنواره انصراف دهم و برای اجرای عمومی نمایش با برخی تالارها وارد مذاکره شوم.

این مدیر دوبلاژ و گوینده فیلم افزود: «ماهی قرمز» یک اثر رئالیستی اجتماعی است و دغدغه های مردی را به تصویر می کشد که برای اتفاقی که در زندگی زناشویی اش افتاده خود را مقصر می داند و عذاب وجدان پیدا کرده است. پیچیدگی های ذهنی این مرد و تصمیمی که در نهایت می گیرد پایه اصلی نمایش است.  اردلان شجاع کاوه و آرزو روشناس نیز دو بازیگر «ماهی قرمز» هستند.

نویسنده نمایشنامه «تُناک» یادآور شد: از آنجاکه ابتدا برای حضور در جشنواره تئاتر فجر تمرین می کردیم نیم ساعت از این نمایش آماده است و به زودی هم تمرین های اثر را برای تکمیل کار آغاز خواهیم کرد. اردلان شجاع کاوه بعد از 8 سال دوری از تئاتر با این نمایش به تئاتر بازمی گردد که جای خوشحالی دارد.

وی در پایان صحبت هایش بیان کرد: در حال مذاکره با چند سالن برای اجرای عمومی این نمایش هستم. امیدوارم طبق برنامه ریزی هایی که صورت می گیرد بتوانیم نمایش را نیمه اول سال 94 به صحنه ببریم.