نمایش «زن، مسلسل، جاده»، این نمایش در روزهای پنجشنبه و جمعه 25 و 26 دی ماه در سالن کوچک تالار محراب میزبان هنرمندان خواهد بود

چارسو پرس: نمایش «زن، مسلسل، جاده»، این نمایش در روزهای پنجشنبه و جمعه 25 و 26 دی ماه در سالن کوچک تالار محراب میزبان هنرمندان خواهد بود.

نمایش «زن، مسلسل، جاده» که تا 30 دیماه 93، ساعت 18:30 روی صحنه خواهد بود، به قلم سید علی تدین صدوقی عضو کانون ملی منتقدان به رشته تحریر درآمده است و داستان زن مددکاریست که در جنگ اسیر شده، یک تیمسار عراقی او را به عقد خود درآورده، در خانه حبس می کند.

این نمایش به کارگردانی مشترک سید علی تدین صدوق و مهسا گنجی، یک شب در میان با دو متد متفاوت بازیگری، توسط دو گروه بازیگر روی صحنه می رود و مریم میرعابدی، مینا قاسمی زواره، مهسا گنجی و مریم مریجی در آن ایفای نقش می کنند.

دیگر عوامل اجرای این نمایش عبارتند از آهنگساز و نوازنده ویولون: وحید چهل امیرانی، پرکاشن: پوریا متین یگانه، دستیار کارگردان و مشاور متن: شیوا منتظری، دکور و طراح نور: اکبر شجاعی، طراح لباس : مهناز قاضی، چهره پرداز: الینا قاضی زاده، طراح آفیش و بروشور : شکیبا منتظر، اجرای آفیش و بروشور: حمیدرضا محرابی، مدیر اجرایی: مجتبی عراقی، مدیر صحنه، موسیقی و نور: ستاره حامدی، منشی صحنه: کاملیا عظیمی، روابط عمومی: مریم رها، عکاس : دیبا آرمان و گلناز شوری زاده، تدارکات علی رضایی.