فیلم تئاتر «هر کسی یا روز می‌میرد یا شب من شبانه‌روز» به نویسندگی و کارگردانی سجاد افشاریان که از ۴ اسفند در «فیلیمو» اکران آنلاین خود را آغاز کرده در روزهای نخست، به فروشی نزدیک به ۵۰۰۰ قطعه بلیت دست پیدا کرده است.

چارسو پرس: به نقل از مشاور رسانه‌ای این پروژه، این فیلم بر اساس اجرای تئاتر در سال ۱۳۹۸ با دوازده دوربین ضبط و به صورت حرفه‌ای صداگذاری و تصحیح رنگ و نور شده است تا مخاطبان از تماشای فیلم یک تئاتر، احساسی نزدیک به احساس اجرای صحنه‌ای آن پیدا ‌کنند.

این فیلم تئاتر به نویسندگی، کارگردانی و با بازی سجاد افشاریان به زودی در مشهد ، شیراز و تهران به نفع هموطنان زلزله‌زده خوی اکران مردمی خواهد داشت.

اکران آنلاین «هر کسی یا روز می‌میرد یا شب من شبانه‌روز» تا پایان اسفند ماه در فیلیمو و برای افراد خارج از ایران با زیر نویس انگلیسی در سایت تلویکا ادامه خواهد داشت.

سجاد افشاریان نویسنده ، کارگردان و بازیگر این نمایش در یادداشتی کوتاه درباره آن چنین نوشته است : «هرکسی یا روز می‌میرد یا شب من شبانه روز» قصه این روزهای تمام ماست ، تمام آن‌ها که در این خانه مانده‌اند و تمام آن‌ها که از این خانه رفته‌اند و تمام آن‌ها که به این خانه باز می‌گردند و ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا آن‌ها که دوست‌شان می‌داریم یک ثانیه هم که شده بیشتر روی پاهایشان بایستند ، شبیه آواز غمگینی که از تو دعوت می‌کند تا پای جان با زندگیت برقصی.»